Spelregels inschrijving

• Inschrijven voor activiteiten kan enkel door middel van het invullen van het inschrijfformulier op de website van de Personeelsvereniging. Zodra de inschrijvingstermijn geopend is, zal het inschrijfformulier op de pagina van de activiteit beschikbaar zijn.
  • Vul het inschrijfformulier volledig en naar waarheid in.
  • In het geval u samen met een ander PV-lid aan een activiteit wilt deelnemen, kunt u meestal volstaan met het invullen van één inschrijfformulier.
  • Mocht de activiteit een busreis omvatten en u wilt samen met een collega in één bus zitten, geef dit dan op uw inschrijfformulier aan. Dan kunnen wij er bij de voorbereiding rekening mee houden en u samen in één bus indelen.

Let bij het invullen van het inschrijfformulier op het volgende:  OPNIEUW BESCHRIJVEN

• Vul uw postcode als volgt in: 1234 XX (4 cijfers, spatie, 2 hoofdletters).
  • Wacht na het invullen van uw postcode en huisnummer even totdat de straatnaam en de woonplaats automatisch worden getoond.
  • Wacht ook na het invullen van uw afdelingsnummer even totdat uw afdelingsnaam automatisch wordt weergegeven.
  • Geef een e-mailadres op dat u (zo goed als) dagelijks controleert. Vul dit e-mailadres ter controle nogmaals in (kopieer dit dus NIET uit het eerste e-mailveld).
  • Druk vervolgens op de knop "Naar Bevestiging".

Er verschijnt nu een scherm waarop u uw ingevulde gegevens kunt controleren. Controleer vooral of uw e-mailadres juist is ingevuld!

• Als er iets gecorrigeerd moet worden, kunt u op de knop "Terug" klikken om naar het voorgaande scherm te gaan en uw gegevens te verbeteren.
  • Als alles juist is ingevuld, kunt u met een klik op de knop "Online betalen" naar de beveiligde betaalomgeving van Triple Deall/Doc Data Payments BV gaan. Uw inschrijving wordt dan ook verzonden naar de Personeelsvereniging.
  • U krijgt 2 betalingsmogelijkheden aangeboden:

-  ​​​​​​​​​​​​​​iDEAL: kies hiervoor als u beschikt over internetbankieren. Kies vervolgens uw bank. Hierna kunt u de betaalstappen vervolgen in                   de u vertrouwde internetbankieromgeving.

- Incasso: kies hiervoor als u niet beschikt over internetbankieren. U geeft dan een eenmalige machtiging om het       verschuldigde                    inschrijfgeld af te schrijven van uw bankrekening.

• Mocht de betaling niet gelukt zijn, of als u de betaling heeft geannuleerd, dan keert u terug bij het invullen van het inschrijfformulier. U bent dan NIET ingeschreven.
  • U bent pas definitief ingeschreven als:
    •  U de bovengenoemde stappen heeft gevolgd
    •  uw online betaling gelukt is
    •  u van het bestuur van de Personeelsvereniging een bevestiging heeft gehad waarin staat dat u tot de deelnemers behoort.

• Het PV bestuur controleert de inschrijvingen achteraf op juistheid en volledigheid.De bevestiging dat u deel kunt nemen aan een activiteit wordt altijd pas verstuurd nadat de inschrijvingstermijn verstreken is en deze controle heeft plaatsgevonden.
  • Indien blijkt dat de inschrijving onjuistheden bevat, zal het PV bestuur deze corrigeren (bijvoorbeeld iemand is opgegeven als PV-lid terwijl deze persoon geen lid van de vereniging is). Deze correctie kan resulteren in een terugbetaling of naheffing van het inschrijfgeld. Het PV bestuur is gerechtigd om de naheffing alsnog bij het PV-lid in rekening te brengen, hetzij via automatische incasso, hetzij op enige andere wijze. De naheffing wordt geacht volledig deel uit te maken van het verschuldigde inschrijfgeld.
  • Nadat u zich ingeschreven heeft voor een activiteit, is het niet meer mogelijk om kostenloos te annuleren (inschrijven = betalen). Wij maken immers op voorhand al kosten voor de activiteit en houden daarbij rekening met uw deelname. Deze kosten kunnen wij in de meeste gevallen niet meer terugdraaien.
  • Veelal zal de inschrijvingstermijn lopen van de eerste van een maand tot en met de vijftiende van de maand (de eerste twee weken van een maand dus). Bij elke activiteit staat de inschrijvingstermijn vooraf duiidelijk aangegeven.
  • Voor de meeste activiteiten kunt u inschrijven samen met één introducé. Bij sommige activiteiten (zoals bijvoorbeeld de Gezinsdag) mag het hele gezin ingeschreven worden; bij sommige anderen kunnen slechts PV-leden deelnemen (zoals bijvoorbeeld een workshop).  Wie er mag deelnemen staat altijd duidelijk beschreven op de activiteitenpagina.
  • Indien er een minimum leeftijd voor deelname aan de activiteit geldt, dan staat dit altijd vooraf aangegeven op onze website bij de betreffende activiteit. Houdt deze activiteitenpagina's dan ook goed in de gaten. Mensen die niet aan de leeftijdeis voldoen, kunnen we helaas geen toegang verlenen tot de activiteit, ook al is het inschrijfgeld wel voldaan.
  • Indien het verschuldigde inschrijfgeld niet volledig is voldaan, is het PV bestuur gerechtigd het PV-lid en zijn eventuele introducé uit te sluiten van deelname aan de activiteit zonder restitutie van het (gedeelte van het) inschrijfgeld wat wel betaald is.