Veel gestelde vragen
Wij hebben veelgestelde vragen aan de PV voor u gebundeld in een overzicht. Door op een vraag te klikken, verschijnt het antwoord.
Wij hebben veelgestelde vragen aan de PV voor u gebundeld in een overzicht. Door op een vraag te klikken, verschijnt het antwoord.
Deze staat vermeld op uw salarisstrook en op de achterkant van uw Bravis personeelspas. Voor die PV-leden die jaarlijks een e-mail of brief ontvangen om hun jaarcontributie te voldoen, vinden het registratienummer in deze e-mail of brief.
Uw registratienummer is een getal tussen 1 en 999999. Dit nummer kan vooraf gegaan worden door een aantal voorloopnullen (vb. 001234). U dient u registratienummer zonder voorloopnullen (dus 1234) in te voeren op het inschrijfformulier.
Kijk hiervoor in de bevestiging die u van het organiserend bestuurslid heeft ontvangen. Het kan zijn dat u zich via e-mail of telefonisch dienst af te melden. De juiste wijze staat vermeld in de bevestiging.
Nee, het is niet toegestaan om met de eigen auto te reizen als er busvervoer wordt aangeboden, tenzij op de activiteitenpagina anders staat aangegeven. Ook voor de bus hebben wij immers kosten moeten maken, gebaseerd op het aantal deelnemers. Deze kosten gaan verloren als er geen gebruik van wordt gemaakt. Ook druist het reizen met eigen vervoer in tegen de hoofddoelstelling van onze vereniging, namelijk het bevorderen van de saamhorigheid onder de medewerkers van ons ziekenhuis.
Nee, u krijgt geen geld terug als u niet mee doet met een activiteit. Wij hebben immers op voorhand al kosten gemaakt om de activiteit mogelijk te maken. In geval van ziekte van het PV lid (mits tijdig gemeld bij het PV bestuur die dit zal controleren bij de salarisadministratie) kunt u uw geld terugkrijgen. In overmachtsituaties kan het bestuur in individuele gevallen ook beslissen om geld retour te geven. Hieraan kunnen verder geen rechten worden ontleend. Indien het een concert- of theateractiviteit betreft waarbij kaarten op naam zijn uitgegeven en u kunt niet deelnemen, dient u dit onverwijld te melden aan het PV bestuur. Wij werken in de meeste gevallen met een reservelijst en kunnen deze kaarten dan veelal opnieuw uitgeven aan een ander PV-lid. Als dit gelukt is, krijgt u alsnog uw inschrijfgeld terug.
In het geval u onverhoopt niet kunt deelnemen aan de activiteit, dient u dit altijd aan het PV bestuur te melden. De wijze waarop dit kan treft u aan in de bevestiging die u ontvangen heeft. Het is niet mogelijk om uw plaats zelf af te staan aan iemand anders. In de meeste gevallen werken wij immers met een wachtlijst. Wij geven uw plaats dan uit aan een ander PV lid die bovenaan deze lijst staat. Als dat gelukt is, ontvangt u uw inschrijfgeld terug. In het geval uzelf wel maar uw introducé niet deel kan nemen aan de activiteit, is het in de meeste gevallen geen probleem om iemand anders in de plaats te stellen van uw introducé. Meldt dit ook altijd aan het PV bestuur, zodat wij een actuele lijst van deelnemers aan de activiteit hebben.