Op de agenda

Hieronder kunt u zien welke leuke activiteiten we in de planning hebben

Kerststukje 2020 aangepast.jpg

Kerststukje maken ( coronaproef ) 2020

We zijn op zoek geweest naar een creatieve oplossing om iedereen een kans te geven een mooi kerststukje te maken in deze tijd met veel beperkingen.

Het kerststuk van dit jaar kan je gewoon thuis maken onder begeleiding van een filmpje (link krijg je bij ophalen pakket en wordt ook nog binnenkort op onze site geplaatst) Lees bij " meer info " over de verdere werkwijze.

- U dient op het inschrijfformulier bij opmerkingen te vermelden of u een kerststukje in ROOD of in WIT wilt maken

( indien u geen keuze aangegeven hebt op het formulier, dan wordt door ons een kleur aan u toegewezen )

• 409d8e2ac634d0ea2b4e68b0327c7603.gif

Sinterklaas in Corona-tijd 2020

Na een hele spannende tijd in Spanje waar we met z'n allen de situatie rondom Corona in de omliggende landen met spanning hebben gevolgd, hebben we besloten om voor de kinderen toch naar een oplossing te zoeken welk anders zal zijn dan voorgaande jaren, maar waarbij we natuurlijk al de kinderen van de PV-leden toch iets van een cadeautje kunnen gaan aanbieden.

Met vriendelijke groet:

3 november was allerlaatste dag om in te schrijven, inschrijving is gesloten, hiervoor kan niet meer worden ingeschreven

Leest u a.u.b. de verdere informatie bij "Belangrijke informatie" dit is voor dit jaar extra belangrijk voor de verdere voortgang en afwikkelingen

• kerstbingo.jpg

Kerstbingo 2020

Alle leden kennen wel de gezellige bingo, zo net voor de Kerstdagen. Deze traditie zetten we voort!

Afgelast i.v.m. landelijke ontwikkelingen

• Bravis.jpg

Oud medewerkersdag 2020

In afwachting van de landelijke ontwikkelingen heeft de organisatie van deze dag de voorbereidingen niet opgestart.

Afgelast i.v.m. landelijke ontwikkelingen