Op de agenda

2022

Hieronder kunt u zien welke leuke activiteiten we in de planning hebben. Vanwege wijzigingen in maatregelen kan het programma nog bijgewerkt worden of kunnen activiteiten geannuleerd worden.

• eiffel-tower-gcfa87faae_1920.jpg

Parijs (3-daagse reis)

Ga mee in deze 3-daagse reis naar één van de mooiste steden in Europa: Parijs!

Lees ook de overige belangrijke informatie

• Film.jpg

Bioscoop 2022

De personeels verening organiseert een avondje bioscoop voor haar leden, dit is een activiteit met eventueel 1 introducé.

• aladdin-1326853_1920.jpg

Musical: Aladdin

PV Bravis organiseert een uitstap naar de musical Aladdin in het AFAS Circustheater in Scheveningen op donderdag 27 oktober a.s.

• wine art.jpg

Wine art

Maak geweldig mooie creaties met deze aparte vorm van schilderen

• sint1.jpg

Sinterklaas 2022

In Spanje blijven we de regels in Nederland op de voet volgen, en zoals we nu begrijpen is het wellicht dit jaar mogelijk om weer naar Nederland te komen en  jullie, tezamen met onze toneelpieten, een mooie sinterklaasmiddag aan te gaan bieden, waarbij we natuurlijk niet vergeten om voor de kinderen van de PV-leden ook de nodige cadeautjes mee te brengen vanuit Spanje.

Met vriendelijke groet:

• kerstbingo.jpg

Kerstbingo 2022

Alle leden kennen wel de gezellige bingo, zo net voor de Kerstdagen. Deze traditie zetten we weer voort!