Marion van Buijten

Bestuurslid

• Bestuurslid sinds april 2020
  • Huidige functie: betuurslid
  • E-mail:  pvbestuur@bravis.nl (t.a.v. Marion)

Mijn naam is, Marion van Buijten
Leeftijd: op moment van schrijven, 42 jaar (1980).
Werkplek: Ik werk al sinds juni 2008 in het ziekenhuis als secretaresse op poli Urologie.
Privé: mijn gezinssituatie bestaat uit mijn dochter (2004) en mijzelf. Zij is studerende.
Hobby’s: ik ben fan van de wintersport. Ik ga jaarlijks naar Oostenrijk. Verder weinig andere hobby’s maar ik verveel me nooit.

Sinds april 2020 ben ik bestuurslid van de Personeelsvereniging. Hier heb ik het reuze naar mijn zin. Ben nog wel een beetje zoekende, komt ook omdat Covid daar tussenkwam waardoor we geen activiteiten fysiek konden organiseren.
Gelukkig konden we wel het een en ander online organiseren en dat hebben mijn medebestuursleden goed gedaan.

In 2022 heb ik mij met name ingezet voor de Sinterklaasactiviteit. Hier heb ik heel veel plezier aan gehad. Die gespannen gezichtjes, zo leuk om die zien.
Hier hoop ik mijzelf de komende jaren voor in te zetten.
Natuurlijk ook voor andere activiteiten.

Voor vragen of opmerkingen kun je mij altijd bereiken via de email.

Vragen?