Karin Pietjouw - Franken

Aspirant bestuurslid

Mijn naam is Karin  en ben geboren in 1974 in Roosendaal , mijn levenslicht zag ik in het St. Fransiscusziekenhuis . (ivm mijn volume mocht ik toen regelmatig een nacht in de linnenkamer doorbrengen)

Tweeëntwintig jaar later werd ik toch aangenomen en ben ik de opleiding tot A- Verpleegkundige  gestart in het St. Fransiscusziekenhuis . Tijdens mijn opleiding heb ik een aantal jaren in “ de flat” tegenover het ziekenhuis gewoond. Een erg leuke tijd heb ik daar gehad.

Na enkele jaren op de afdeling Chirurgie te hebben gewerkt als gediplomeerd A- Verpleegkundige wilde ik graag verder, ik merkte dat de uitgebreide casussen mij enorm aantrokken  en ik ben in 2003 gestart met de opleiding tot IC/ CCU verpleegkundige . Sindsdien ben ik daar werkzaam ,  mijn 25 jarig jubileum heb ik al mogen vieren , en het voornemen is om ook de 40 te gaan halen.

Een paar keer heb ik een uitstapje van 1 maand naar Aruba gemaakt en heb daar op afdeling IC gewerkt .En  ik ga zeker nog eens terug .

Sinds kort ben ik ook als oproepkracht in dienst bij de Dutch Medical Group  voor medische repatriëringen.

Ik ben getrouwd en heb 2 zonen van 15 en 17 jaar . In 2003 heb ik Roosendaal verlaten en woon nu in Steenbergen .

Ik probeer een paar keer te sporten per week, en in de periode dat ons heerlijke buitenzwembad in Steenbergen open is zwem ik ook graag baantjes met een clubje zwemvriendinnen  . Verder ga ik graag op vakantie , uit eten, en op z’n tijd een feestje of gewoon thuis gezellig afspreken met vrienden met een borrel en evt een gezelschapsspel .

Activiteiten organiseren heb ik altijd al erg leuk gevonden . Bij de voetbalclub van mijn oudste zoon ben ik jaren actief geweest met organiseren van diverse activiteiten  ( oa. kamp, carnavalsbingo, sinterklaas ) Ook op de basisschool was ik regelmatig aanwezig om te ondersteunen , activiteiten te organiseren .

Daarnaast ben ik ook al heel wat jaren vrijwilliger bij de Stichting Carnaval Steenbergen om de Insignes te schilderen  en een paar keer per jaar sta ik achterop de vuilniswagen om papier en daarmee ook geld in te zamelen voor Diomedon ( atletiekvereniging in Steenbergen ) .

Voor de fusie was ik al actief in de “ Lief en Leed “ commissie van mijn afdeling . Deze commissie , zoals de naam al een beetje duidelijk maakt, zorgt voor een attentie bij leuke en minder leuke gebeurtenissen bij onze collega’s . Maar ook organiseren we elk jaar een Nieuwjaarsborrel en een Afdelingsfeest . In de loop van het jaar zal ik hiermee gaan stoppen.

Al sinds ik in het ziekenhuis werk ben ik lid  van de Personeelsvereniging , en maak zeer regelmatig gebruik van de leuke activiteiten die worden georganiseerd.  Nadat ik al een aantal keren de oproep had gehoord dat er nieuwe bestuursleden nodig waren heb ik me aangemeld .

Ik ben nu aspirant bestuurslid en hoop een goede aanvulling te mogen worden voor de personeelsvereniging . Ik heb er in ieder geval veel zin in !!

Vragen?