Jeanette Verdonk

Aspirant Bestuurslid

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Jeanette Verdonk en ik ben sinds een aantal maanden actief als aspirant lid van het PV Bestuur.

Inmiddels ben ik 63 jaar ( time flies….) en bijna 12,5 jaar werkzaam in het Bravis Ziekenhuis; oorspronkelijk gestart in het FZR, op de IC/CCU/EHH afdeling daar; nu rouleer ik tussen de IC’s van Rsd en BopZ.

Op die afdelingen heb ik me jaren ingezet voor de daar aanwezige Lief en Leed commissie, als penningmeester. Omdat ik nog maar een klein dienstverband heb en ook vind dat vers bloed goed is voor commissies en besturen, ben ik daar afgelopen maand mee gestopt en ga ik me nu richten op de PV van Bravis, als aspirant bestuurslid.

Naast mijn gewone werk op de afdeling ben ik lid van de Patiënten Klachten Commissie van Bravis en werk ik nog een paar uur per week als Praktijkopleider.

Tijdens mijn carrière heb ik in meerdere ziekenhuizen gewerkt en ik heb eigenlijk nergens zo’n actieve en veelzijdige PV meegemaakt als hier in Bravis. Vandaar dat ik ook enthousiast gehoor heb gegeven aan de oproep voor nieuwe bestuursleden.

Ik vind het leuk om dingen te organiseren voor collega’s uit het ziekenhuis, zonder onderscheid des persoons en in de hoop dat iedereen wat vinden kan in het gevarieerde  aanbod.

Met mijn man Kees ben ik intussen ruim 40 jaar getrouwd, we hebben 2 zoons en een dochter en daarbij horen 2 schoondochters en 1 schoonzoon. In korte tijd zijn we verblijd met de komst van 3 kleinkinderen waar we 1,5 dag per week met veel plezier op passen. De komst van die 3 kleintjes hebben er mede aan bijgedragen dat ik een stuk minder  ben gaan werken en dus ook een andere invulling geef aan mijn dagelijks leven. Ik merk wel dat ik het drukker heb dan toen ik nog bijna volledig werkte….maar dat schijnt meer mensen te overkomen als bijna pensionado. Misschien word ik gewoon trager en doe ik overal langer over, kan ook natuurlijk ????

We hebben een border collie die veel beweging nodig heeft en 2 kittens. Die 3 houden elkaar en ons lekker aan de gang.

Verder lees ik graag, hou van cryptogrammen oplossen, zwemmen, films en sport kijken. Ik ben een Feyenoord supporter in hart en nieren en bezoek in principe alle thuiswedstrijden in het mooiste stadion van Nederland .

Vragen?