Wijnproeverij

De personeelsvereniging organiseert voor haar leden een gezellige wijnproeverij

Inschrijving gesloten

Deze wijnproeverij zal op donderdag 25 november a.s. plaatsvinden, voor leden met eventueel 1 introducé.

We hebben door de Corona maatregelen een verandering in ons programma aan moeten brengen.
Helaas kan de wijnproeverij met de daarbij passende hapjes , en de interactieve quis met daarbij te winnen leuke prijsjes in restaurant Bargo niet plaats vinden. Dit gaat nu een gezellige interactieve wijnproeverij via teams worden.

De presentatie blijft in handen van Mark Janssen, en vinoloog Fleur.
Er zullen op deze avond ook speciale aanbiedingen zijn voor onze leden.
De kosten blijven €12,- voor leden, en €18,- voor niet leden.
Deze aanpassing was niet meer te regelen voor 18 november, dus is dit verplaatst naar 25 november, aanvang 20:00 uur, via teams .
Er wordt gezorgd dat de hapjes en drankjes bij u komen.

Daar er misschien leden zijn, die op deze datum alsnog willen / kunnen deelnemen, geven we u deze week nog de gelegenheid in te schrijven.
De aangepaste inschrijving sluit a.s. vrijdag 19 november om 20.00 uur.

Zorgt u er wel voor dat een thuis mailadres opgegeven wordt, of geef deze alsnog door indien u het Bravis mailadres had ingevuld, zodat u kunt deelnemen aan deze activiteit via Teams. We hopen u alsnog een prettige avond te mogen bezorgen.

Alle produkten die voor deze proeverij benodigd zijn zullen op woensdag of donderdag tussen 13:00 uur en 17:00 uur bij u thuis worden afgegeven, zorgt u er a.u.b. voor dat er iemand thuis is op dat tijdstip om dit in ontvangst te nemen.

Groeten bestuur PV Bravis

• 25-11-2021 Via Teams thuis

Leden + eventueel 1 introducée

4 oktober 2021 t/m 19 oktober 2021