Vrienden van Amstel LIVE 2024

Ga meer naar de grootste Amstelkroeg van Nederland!

Inschrijving Gesloten

Mocht je de pagina eerder hebben open staan en onderaan nog geen inschrijfformulier zien, ververs dan de pagina (of gebruik F5 op je toetsenbord)

(Let op, mogelijk staat bij de informatie aan de zijkant een andere datum, dit wordt om 14:00 uur gewijzigd zodat de inschrijving niet onverwacht geopend wordt. De inschrijving opent 27 februari 14:00 uur)

Onbezorgd met je vrienden, familie of collega’s een avond uit naar de grootste kroeg van Nederland?

Meld je dan aan voor de Vrienden van Amstel LIVE 2024

We hebben voor 11 én 18 januari 2024 per dag 150 kaarten kunnen reserveren.
Hiervan zijn 75 kaarten voor staplaatsen en 75 kaarten voor zitplaatsen 1e rang.

(Voorlopig) Programma:
17:30 uur - Vertrek vanuit BOZ
18:00 uur - Vertrek vanuit RSD
19.00 uur - Aankomst bij Rotterdam Ahoy
20.00 uur - Aanvang show
Ca. 23.15 uur - Einde show
00.00 uur - Vertrek terug richting de opstapplaats(en)

Belangrijke informatie:
De deelnemers moeten minimaal 18 jaar zijn. Aan personen onder de 18 jaar wordt geen toegang verleend tot het evenement (ook niet onder begeleiding van een volwassene).

Je kan bij de inschrijving onder het kopje "Optionele activiteiten" de voorkeur voor het soort plaats invullen (zit of staplaatsen). De kaarten zullen op basis van binnenkomst en voorkeur verdeeld worden, het is niet gegarandeerd dat je de kaarten van je voorkeur toegewezen krijgt.

Mocht je met andere leden gaan, vul dit dan in bij de Opmerkingen. We proberen zo goed mogelijk rekening te houden met de verdeling van de kaarten en de plaatsing voor bijvoorbeeld de zitplaatsen.

Het is alleen mogelijk om aan deze activiteit deel te nemen als je ook mee gaat met de bus (dus niet met eigen vervoer, u gaat hier mee akkoord op moment van inschrijven)

Door deel te nemen aan deze activiteit stemt u er mee in dat evt. gemaakte foto’s en/of filmpjes voor PV doeleinden gebruikt kunnen gaan worden.

• 11-01-2024
  • 18-01-2024

PV lid met eventueel één introducé

28 februari 2023 00:00 uur t/m 15 maart 2023