Voetbalwedstrijd

Nederland - België

Steun het Nederlands elftal tijdens de strijd tegen België

Het Nederlands elftal speelt de laatste thuiswedstrijd van de Nations League seizoen 2022-2023 in de Johan Cruijff Arena tegen onze Zuiderburen. België is een zeer geduchte tegenstander, het staat niet voor niets al jaren als nummer 1 op de FIFA Wereldranglijst. Als voetballiefhebber dien je bijna alle spelers van de rode duivels te kennen.

Tijdens de laatste interland eindigde de wedstrijd tussen het Nederlands elftal en de Rode Duivels in Brussel in een 1-1 gelijkspel. Het laatste duel werd gespeeld in 2018, daarna heeft er geen clash meer plaat gevonden tussen de twee buurlanden. De laatste ontmoeting dat niet als een vriendschappelijk duel de boeken in ging was tijdens het WK in 1998 waarin het duel op 0-0 eindigde. Voor de laatste overwinning van het Nederlands elftal moeten we terug gaan naar 1997 toen was Oranje in de Kuip met 3-1 te sterk. Tijd om na 25 jaar maar weer eens te winnen, vind je niet?

(Voorlopig) programma:

17.00 uur:       Vertrek per touringcar vanuit RSD/BOZ
18.45 uur:       Geplande aankomst bij de Johan Cruijff Arena
20.45 uur:       Aanvang wedstrijd
22.30uur:        Einde wedstrijd
Ca. 23.00 uur: Vertrek terug richting opstapplaats(en)

Afhankelijk van geldende Coronamaatregelen op het moment van de activiteit kan het programma gewijzigd worden of voorwaarde van deelname

• 25-09-2022 Bravis zhs Roosendaal
  • 25-09-2022 Bravis zhs Bergen op Zoom

PV leden met eventueel 1 introducé

1 maart 2022 t/m 14 april 2022

Maximaal aantal deelnemers