Stichting BOV speelt de musical Oliver!

Verplaatst naar maart 2021 i.v.m landelijke ontwikkelingen.

Heeft u ingeschreven voor deze activiteit, dan wordt u via de mail (die u heeft opgegeven bij de inschrijving) op de hoogte gebracht van de verdere afhandeling

De musical is gebaseerd op het boek Oliver Twist van de bekende Engelse schrijver Charles Dickens.

Oliver is een negenjarig jongetje dat opgroeit in een oud, somber weeshuis in het negentiende-eeuwse Londen. In dat weeshuis zwaait de tirannieke Mr. Bumble de scepter. Op een dag komt Oliver op het onzalige idee om meer pap te vragen aan Mr. Bumble. Woedend beslist Mr. Bumble om Oliver te verkopen aan de begrafenisondernemer, Mr. Sowerberry. Oliver moet daar gaan werken. Na een ruzie met Mr. Sowerberry besluit hij te ontsnappen en doolt een tijdje door de Londense straten, tot hij “The Artful Dodger” ontmoet. Deze weet Oliver te overtuigen om mee te gaan naar het “hol van Fagin” dat in de riolen van Londen ligt. Fagin is een boef die kinderen opleidt tot zakkenrollers. In ruil voor het gestolen geld biedt hij onderdak. Zal het Oliver lukken om aan deze hebzuchtige man te ontkomen?

• 28-03-2020 Theater de Maagd, BoZ
  • 01-04-2020 Theater de Maagd, BoZ
  • 02-04-2020 Theater de Maagd, BoZ
  • 03-04-2020 Theater de Maagd, BoZ
  • 04-04-2020 Theater de Maagd, BoZ
  • 05-04-2020 Theater de Maagd, BoZ

PV leden met eventueel 1 introducé

15 november 2019 t/m 15 december 2019

€ 10 voor leden en € 15 voor introducée.

Kaarten voor de voorstelling zijn ruim vooraf af te halen bij een PV-bestuurslid. U wordt hierover nader geïnformeerd.

Kaarten (1e rang) voor een nostalgische Dickens beleving

Alle dagen begint de voorstelling om 20:00 uur, behalve zondag 5 april, dit is een middagvoorstelling die begint om 14:00 uur