Sinterklaas in Corona-tijd 2020

Na een hele spannende tijd in Spanje waar we met z'n allen de situatie rondom Corona in de omliggende landen met spanning hebben gevolgd, hebben we besloten om voor de kinderen toch naar een oplossing te zoeken welk anders zal zijn dan voorgaande jaren, maar waarbij we natuurlijk al de kinderen van de PV-leden toch iets van een cadeautje kunnen gaan aanbieden.

Met vriendelijke groet:

3 november was allerlaatste dag om in te schrijven, inschrijving is gesloten, hiervoor kan niet meer worden ingeschreven

Leest u a.u.b. de verdere informatie bij "Belangrijke informatie" dit is voor dit jaar extra belangrijk voor de verdere voortgang en afwikkelingen

Al onze inpakpieten hebben gezamelijk gezocht naar een passend cadeautje voor deze tijd en ook naar een manier om dit op het  goede adres te laten uitkomen.

Hierbij hebben we ook een beetje de hulp nodig van al die papa's en mama's van de kinderen die een cadeautje krijgen. Doordat er landelijk een maximaal is gesteld aan het aantal personen / kinderen wat gelijktijdig in één ruimte aanwezig mag zijn, en waar wij met de verwachte 400 kinderen + ouders zeker niet aan kunnen voldoen, zal Sinterklaas dit jaar aan zijn pieten vragen om de cadeautjes welk zijn aangevraagd,  bij de papa's of mama's op de afdeling af te geven met het verzoek of zij deze namens Sinterklaas aan hun kind(eren) willen overhandigen.

Dit jaar zal dan ook de vitrine niet vol staan met cadeautjes welk kunnen worden gekozen, maar hebben we vanuit Spanje met onze speelgoed leverancier in Nederland contact opgenomen en daar een goede afspraak mee kunnen maken.

Ieder kind zal dit jaar een eenduidend cadeautje ontvangen, waarbij we een klein verschil maken met de inhoud onderling,  verdeeld over twee leeftijd groepen

De groep kinderen 0 t/m 3 jaar en de groep kinderen 4 t/m 8 jaar

We hopen dat we met deze aanpassing toch bij uw kinderen een beetje de Sinterklaasgedachte thuis kunnen brengen, waarbij we ons realiseren dat het niet zo is als wat u gewend bent van ons.

Het is dan ook belangrijk om de gegevens dit jaar goed in te vullen en graag bij het veld " overig " ( ik heb de volgende opmerking ) aangeven waar u verwacht werkzaam te zijn in de laatste week van november. De hulpjes van Sinterklaas zullen dan de cadeautjes in deze week op uw afdeling, ter attentie van u, afgeven.

Belangrijke informatie welk u eerst moet lezen voordat u het formulier in gaat vullen

======================================================================

- Maandag 2-11-2020 is de laatste dag van inschrijven, hierna sluit inschrijving en is inschrijven niet meer mogelijk

- Indien uw partner ook PV-lid is, kunt u niet beide inschrijven voor uw zoon (s) en/of dochter (s) één van u beide kan dan dit formulier invullen

- Op donderdagmiddag 26 november worden de Sinterklaascadeautjes op de door u aangegeven afdeling afgegeven, ter attentie van diegene die heeft ingeschreven ( vermeld u a.u.b. extra een keertje bij " overig " waar u verwacht werkzaam te zijn die middag )

- Heeft/hebben uw kind(eren) speciale dieet wensen, vermeld u dit dan ook a.u.b. bij het blokje " overig ".

======================================================================

Na inschrijving krijgt u onderstaande mail retour, hierbij is alleen de eerst zin voor u belangrijk

Geachte collega,

Hartelijk dank voor uw belangstelling en inschrijving

De tekst hieronder is niet voor deze activiteit van toepassing voor u

Dit is een automatisch opgemaakte mail, U dient er rekening mee te houden dat, wanneer de betaling niet is voldaan, u ook niet bent ingeschreven voor deze activiteit.

Zodra we een bevestiging hebben gekregen dat de betaling gelukt is krijgt u van ons een betaalbevestiging met definitieve inschrijving.
Krijgt u van ons bericht dat de betaling niet is gelukt, dan annuleren wij deze inschrijving en dient u zich opnieuw in te schrijven.

======================================================================

De bevestiging krijgt u dit jaar niet per post, maar sturen wij begin november naar het mailadres welk door u is opgegeven.

Controleert u daarom extra goed het mailadres wat u invult

=======================================================================

Minimum leeftijd deelnemers:    0 jaar

Maximum leeftijd deelnemers:   8 jaar,  kinderen mogen op 5 december 2020 niet ouder zijn dan 8 jaar