Sinterklaas 2024

In Spanje kijken we er al weer naar uit wanneer we weer naar het feest mogen van het Bravis ziekenhuis. Tezamen met onze vaste pieten, de danspieten en alle regelpieten willen we jullie weer een mooie sinterklaasmiddag aan gaan bieden, waarbij we natuurlijk niet vergeten om voor de kinderen van de PV-leden ook de nodige cadeautjes mee te brengen vanuit Spanje.

Met vriendelijke groet:

Algemene informatie

Vanaf 1 t/m 31 oktober kunt u door op " inschrijven " te klikken uw kind(eren) opgeven voor dit Sinterklaasfeest.

Hier dient aangegeven te worden welk cadeautje met bijbehorend nummer uw zoon of dochter wenst. We zullen ook dit jaar geen gebruik meer maken van de vitrines in beide ziekenhuizen maar u kunt deze cadeautjes uitgebreid ( eventueel samen met uw kind ) bekijken op onze site.

Klik hier voor het overzicht van de cadeautjes  ( vanaf 1 oktober )

U wordt hierna doorgelinkt naar het speelgoed aanbod van Sinterklaas waar u, eventueel met uw kind(eren) de cadeautjes kunt bekijken die dit jaar worden aangeboden.

• 23-11-2024 zalencentrum de Geerhoek (Kloosterstraat 19b - Wouw)

Kinderen van PV leden in de leeftijd van 0 t/m 8 jaar. Kinderen mogen op dag van deelname niet ouder zijn dan 8 jaar

1 oktober 2024 00:00 uur t/m 1 november 2024

Maximaal aantal deelnemers