Sinterklaas 2024

Sinterklaas en zijn Pieten zijn in Spanje alweer bezig met de voorbereidingen van het Sinterklaasfeest voor de kinderen van het Bravis Personeel.

De Danspieten zijn al bezig met de voorbereidingen van hun dansjes. De Pakjespieten zijn al aan het kijken welke cadeautjes we dit jaar kunnen meenemen naar Nederland. De Regelpiet is ook al bezig met de voorbereidingen om het voor jullie allemaal goed te laten verlopen.

Wij hebben er weer heel veel zin in.

Met vriendelijke groet:

Op zaterdag 23 november 2024 zullen Sinterklaas en zijn Pieten jullie weer verwelkomen in de Geerhoek in Wouw.

Alle kinderen in de leeftijd van 0 t/m 8 jaar zijn uitgenodigd om dit mooie feest met Sinterklaas en zijn Pieten te komen vieren. Hoewel dit een middag wordt voor de kinderen hopen we ook mooie momenten te creëren voor de ouders van deze kinderen.

We kijken ook uit naar de papa's/mama's die dit jaar voor het eerst ouders zijn geworden óf naar ouders waarvan hun kind nu nog 8 jaar is en dit jaar voor de laatste keer nog mooie herinneringen kan opdoen bij Sinterklaas.

Alvorens het cadeautje op te halen kunnen de (oudere) kinderen eventueel eerst aan de slag om samen met onze leukste Pieten te proberen een Pietendiploma te bemachtigen. Dit door een aantal opdrachten van onze Zaal/Opleidingspieten uit te gaan voeren. Zo leren zij het vak van Piet en krijgen zij na afloop hun Pietendiploma (Ze zijn hier ongeveer 10 a 15 minuten mee bezig) én hun cadeautje. Het is natuurlijk ook mogelijk om alleen het cadeautje (zowel voor de oudere als voor de allerjongste kinderen) in de pakjeskamer op te halen. Sinterklaas en zijn Hoofdpieten zullen hier ook een gehele middag aanwezig zijn

Om 13.30 uur gaan de deuren bij de ingang open en kunt u met uw kind(eren) deze Sinterklaasmiddag komen bezoeken, om 17:30 uur zal deze middag afgesloten worden. U bent vrij om gedurende dit tijdsblok zelf een moment te kiezen dat u met uw kind(eren) langskomt.

Sinterklaas heeft zijn Zaalpieten gevraagd om ook dit jaar weer de nodige liedjes en dansjes flink te oefenen zodat zij gedurende de middag zo nu en dan samen met de kinderen ook dit kunnen oefenen en zo samen met de kinderen er een leuke en gezellige middag van gaan maken.

Algemene informatie

Vanaf 1 t/m 31 oktober kunt u door op "inschrijven" te klikken uw kind(eren) opgeven voor dit Sinterklaasfeest. Hier dient aangegeven te worden welk cadeautje met bijbehorend nummer uw zoon of dochter wenst. Ons digitale speelgoedboek is dan ook te raadplegen via onze site. Zo kunt u, eventueel met uw kind, een cadeau kiezen.

Het overzicht met de cadeautjes is beschikbaar vanaf 1 oktober

U wordt dan doorgelinkt naar het speelgoed aanbod van Sinterklaas waar u, eventueel met uw kind(eren) de cadeautjes kunt bekijken die dit jaar worden aangeboden.

Deze activiteit organiseren we voor de kinderen van de PV leden. U gaat er dan ook mee akkoord dat wanneer u uw kind(eren) inschrijft dat deze ook deze dag aanwezig zijn bij het ophalen van hun cadeautje.

Om organisatorische redenen is het alleen die dag (23 november)  mogelijk om het cadeautje op te halen.

Inschrijvingen en wijzigingen van reeds gedane inschrijvingen kunnen wij na de sluitingsdatum niet meer accepteren omdat dan alle cadeautjes al definitief besteld zijn bij de Sinterklaascentrale. Graag hiervoor uw begrip!

Na de sluitingsdatum van de inschrijving zult u verdere informatie krijgen aangaande het Sinterklaasgebeuren waarvoor u uw kind(eren) hebt opgegeven.

Indien we met strooigoed of drinken voor uw kind(eren) rekening moeten houden met speciaal dieet of allergieën, vermeld u dit dan a.u.b. bij opmerkingen op het inschrijfformulier.

* We proberen elk jaar zo goed mogelijk in te kopen, maar er blijft altijd een kleine kans dat een gekozen cadeautje niet meer leverbaar is. Wij zullen u daar dan van op de hoogte stellen en een cadeautje van dezelfde strekking leveren.

* Door deel te nemen aan deze activiteit stemt u er mee in dat evt. gemaakte foto’s en/of filmpjes voor PV doeleinden gebruikt kunnen gaan worden.

• 23-11-2024 zalencentrum de Geerhoek (Kloosterstraat 19b - Wouw)

Kinderen van PV leden in de leeftijd van 0 t/m 8 jaar. Kinderen mogen op dag van deelname niet ouder zijn dan 8 jaar

1 oktober 2024 12:00 uur t/m 1 november 2024

Maximaal aantal deelnemers

Voor elk kind van PV lid een cadeautje en een sportieve middag

Heeft u nog vragen?

Voor vragen of contact kunt u mailen naar:   pvbestuur@bravis.nl  en vermeld bij onderwerp: Vraag Sinterklaasfeest.