Online Prison Escape 2021

Lukt het jou en je team om de onschuldige gevangenen te laten ontsnappen? Doe mee met deze unieke belevering en hack de gevangene vrij

Inschrijving gesloten

Tijdens deze beleving ga je proberen om Yuri Koblenko uit de gevangenis te bevrijden. In de gevangenis hangen veel camera's en microfoons. Samen met je team & een anonieme hacker ga je het beveiligingssysteem van de gevangenis kraken en proberen om Koblenko naar buiten te krijgen.

Voor deze ervaring heb je een computer, laptop of tablet nodig, een internetverbinding, een werkende microfoon en optioneel een webcam. Voor de fijnste ervaring kun jhe het beste spelen met per persoon eigen apparaat.

De sessie is in Google Meets, het kan zijn dat je op je apparaat een app hiervoor moet downloaden.

Met een groep van minimaal 2 personen en maximaal 7 personen kan je in één van de sessies meedoen. De groep bestaat minimaal voor de helft uit PV leden, introducees mogen meedoen. Je geeft bij de inschrijving het aantal personen door wat naast jou nog meedoet (dus de groep exclusief jezelf). Ler er dus op dat u hier bij aantal personen niet meer dan 6 invult, dit is het maximale wat u mag invullen.
De meest ideale groepsgrote is 5 personen. (inclusief jezelf, je geeft voor dit voorbeeld jezelf op, en vult bij aantal personen 4 in)

De hoofdinschrijver krijgt na de sluiting van de inschrijving op het opgegeven email adres van ons een voucher code, die je kan gebruiken om zelf een sessie vast te leggen via de site van Prison Escape Online (https://prisonescape.nl/online/tickets/). Je selecteert hier het moment waarin je met je groep mee wilt doen en vult dan de voucher code in om de sessie te boeken.

De vouchers kunnen eenmalig gebruikt worden en zijn geldig in de maanden maart, april en mei 2021. Wij geven geen geld terug voor ongebruikte vouchers.

Wil je alvast een indruk krijgen, kijk dan het volgende filmpje:

Of bekijk de site van Prison Escape zelf:

Voor het meedoen aan de Prison Escape Online moet je de voorwaarden accepteren (zie ook https://prisonescape.nl/breda/algemene-voorwaarden/). Als je deze voorwaarden rondom bescherming van auteursrecht, spelregels en voor het gebruik van een profielfoto niet accepteert, kan je niet in de sessie meedoen.

De Prison Escape Online is geschikt voor deelnemers vanaf 16 jaar of ouder.

Ongeveer 15 tot 30 minuten voor aanvang van de sessie wordt een omgeving beschikbaar gesteld waarin je de voorwaarden kan ondertekenen, documenten kan doornemen (informatie over het spel) en waar een link verschijnt om aan het spel mee te doen.

• Maart, april en mei

PV leden en introducees, minimaal de helft is PV lid

1 februari 2021 t/m 15 februari 2021

Minimaal aantal deelnemers

Maximaal aantal deelnemers

€65,- per sessie (dit is dus voor maximaal 7 personen)

Prijs per persoon gebaseerd op 5 personen per sessie: €13,-

Een unieke (online) ervaring en de kans om een onschuldige gevangene te bevrijden!