Online Bingo 2021

Een gezellige bingo, maar dan op afstand

Op donderdag 25 maart en vrijdag 26 maart organiseren wij een gezellige bingo.

Het is al weer even geleden dat we onze traditionele bingo hebben kunnen organiseren. We willen niet langer wachten en hebben een super leuk online alternatief voor jullie.
Onder bezielende leiding van bingomaster Rens spelen we per avond drie bingorondes.

Wie is Rens

Rens is een professionele presentator die dit coronajaar veel online avonden heeft verzorgd, waaronder vele online bingo's.
Rens heeft humor en zal naast de bingo in goede banen leiden ook de nodige intermezzo's de revue laten passeren. Gezellige muziek, gesprekjes met winnaars. Je zou haast vergeten dat het online is!

Deelnemers krijgen de benodigde bingokaarten thuis gestuurd inclusief uitleg.
Naast bingo zijn er prachtige prijzen te winnen in de tombola. Je speelt mee met de computer vanuit jouw eigen woonkamer. Via jouw webcam ben je 'live' in onze studio en kun je ook jouw collega's zien.

Er kunnen 98 PV leden deelnemen aan deze bingo, dus geef je snel op. We garanderen jou een super avond.

Tijden: 19:30 - 21:30
Prijs: €5,-

• 25-03-2021 19:30 - 21:30
  • 26-03-2021 19:30 - 21:30 (vol!)

Alleen voor PV leden

1 maart 2021 t/m 15 maart 2021

€5,- per PV lid

- Bingokaarten toegestuurd op het ingevulde adres bij inschrijving