Kerstbingo 2022

Bergen op Zoom 9-12 & Roosendaal 13-12

Alle leden kennen wel de gezellige bingo, zo net voor de Kerstdagen. Deze traditie zetten we weer voort!

We hebben er weer vertrouwen in dat de belangstelling als vanouds is voor deze gezellige dagen voor Kerst, waarvoor we u de Bergse en de Roosendaalse variant aanbieden.  U kunt slechts aan één van beide bingo's deelnemen.

Waar en wanneer?

Bij binnenkomst word u op naam gecontroleerd.

Let op, beide bingo's zullen plaats vinden in een andere locatie dan in het verleden geweest is!

De Kerstbingo vindt op locatie Bergen op Zoom plaats op 9 december en wel in:

Cafe-Zalen De Mortier (Dubbelstraat 66, BOZ)

De bingo begint om 20.00 uur, de zaal is open om 19.30 uur.

=============================================================================================

De Kerstbingo vindt op locatie Roosendaal plaats op 13 december en wel in:

Black Horse Zalencentrum (Hoogstraat 7, RSD)

De bingo begint om 19.30 uur, de zaal is open om 19.00 uur.

Deelnamevoorwaarden voor beide vestigingen:

- De minimumleeftijd is gesteld op 12 jaar.

- Max. aantal in Bergen op Zoom = 100 personen

- Max. aantal in Roosendaal = 200 personen.

De spelregels

U gaat op eigen gelegenheid naar de bingo waar u zich in Bergen op Zoom aanmeldt tussen 19.30 uur en 19.55 uur. U ontvangt dan uw bingokaart en zoekt een plekje in de zaal. Voor Roosendaal meld u zich aan tussen 19.00 uur en 19.25 uur zoals u al gewend bent.

Tussen de rondes door is er gelegenheid voor een hapje en een drankje.

Het spel is eenvoudig. Voor elke ronde wordt gezegd waarvoor er gespeeld wordt. Telkens worden er nummers afgeroepen. U streept ze af op uw kaart  ( zorg er wel voor dat ze leesbaar blijven ) en als u in het betreffende gebied alle nummers heeft gestreept dan roept u bingo.

*Door deel te nemen aan deze activiteit stemt u er mee in dat evt. gemaakte foto’s en/of filmpjes voor PV doeleinden gebruikt kunnen gaan worden

• 09-12-2022 Cafe-Zalen De Mortier, Bergen op Zoom (wachtlijst)
  • 13-12-2022 Black Horse Zalencentrum Roosendaal (wachtlijst)

PV leden met eventueel 1 introducé

1 november 2022 t/m 15 november 2022

PV leden € 5,00

Introducé € 7,50

- Bingokaarten
- Consumptie

Reservering

Helaas zijn de inschrijvingen voor deze activiteit reeds vol.
Mocht u nog steeds interesse hebben dan kunt u onderstaand uw Naam en e-mailadres achterlaten u komt dan op de reservelijst te staan.

Wanneer er een plek vrij is en u bovenaan de lijst staat dan nemen wij contact met u op.