Kerstbingo 2021

Bergen op Zoom 17-12 & Roosendaal 14-12

In verband met de voor nu geldende beperkingen wat berteft de coronaregels is voor dit jaar de kerstbingo niet haalbaar om te organiseren.

Inschrijfgeld wordt binnen enkele weken naar u terug overgeboekt.

We hebben er weer vertrouwen in dat de belangstelling als vanouds is voor deze gezellige dagen voor Kerst, waarvoor we u de Bergse en de Roosendaalse variant aanbieden.  U kunt slechts aan één van beide bingo's deelnemen. Door alle regelingen rondom Corona is ook het max. aantal inschrijvingen hierdoor beperkt en zullen we ons ook moeten houden aan de dan geldende maatregelen.

Deze regels zullen we op een zo laat mogelijk tijdstip, maar nog voor de inschrijving open gaat, hier kenbaar maken

Waar en wanneer?

Bij binnenkomst word u op naam gecontroleerd.

De Kerstbingo vindt op locatie Bergen op Zoom plaats op 17 december en wel in:

LET OP, NIEUWE LOKATIE:  Zalencentrum Raayberg (Antwerpsestraatweg 267, BoZ)

De bingo begint om 20.00 uur, de zaal is open om 19.30 uur.

=============================================================================================

De Kerstbingo vindt op locatie Roosendaal plaats op 14 december en wel in:

Café-restaurant Zeelandia (Bloemenmarkt 19, Roosendaal).

De bingo begint om 19.30 uur, de zaal is open om 19.00 uur.

Deelnamevoorwaarden voor beide vestigingen:

- De minimumleeftijd is gesteld op 12 jaar.

- Max. aantal in Bergen op Zoom = 100 personen

- Max. aantal in Roosendaal = 125 personen.

De spelregels

U gaat op eigen gelegenheid naar de bingo waar u zich in Bergen op Zoom aanmeldt tussen 19.30 uur en 19.55 uur. U ontvangt dan uw bingokaart en zoekt een plekje in de zaal. Voor Roosendaal meld u zich aan tussen 19.00 uur en 19.25 uur zoals u al gewend bent.

Tussen de rondes door is er gelegenheid voor een hapje en een drankje.

Het spel is eenvoudig. Voor elke ronde wordt gezegd waarvoor er gespeeld wordt. Telkens worden er nummers afgeroepen. U streept ze af op uw kaart  ( zorg er wel voor dat ze leesbaar blijven ) en als u in het betreffende gebied alle nummers heeft gestreept dan roept u bingo.

*Door deel te nemen aan deze activiteit stemt u er mee in dat evt. gemaakte foto’s en/of filmpjes voor PV doeleinden gebruikt kunnen gaan worden

• 17-12-2021 Zalencentrum Raayberg (Antwerpsestraatweg 267 BoZ)
  • 14-12-2021 Café-restaurant Zeelandia (Bloemenmarkt 19, Rsd.). (vol!)

PV leden met eventueel introducé Indien het max. aantal deelnemers voor de sluitingsdatum is bereikt stopt de inschrijving voor die datum.

1 november 2021 t/m 21 november 2021

PV leden € 5,00

Introducé € 7,50

* Bergen op Zoom: set bingokaarten + 1 x koffie/thee + 1 consumptie