Holiday on Ice

Een magisch schaatsavontuur!

NO LIMITS; de naam van de show geeft al aan dat gaat om een grenzeloos spektakel. Innovatie en traditie worden op een unieke manier gecombineerd, wat resulteert in een compleet nieuw universum van spectaculair live entertainment op en boven het ijs.
Moderne videoprojecties, kinetische verlichting, honderden prachtige kostuums, en vooral de verbluffende prestaties van ‘s werelds beste kunstschaatsers zorgen voor een onvergetelijke middag of avond voor het hele gezin. Beleef een spannend liefdesverhaal en ga mee op een meeslepende heldenreis naar steeds nieuwe, onvergetelijke werelden.

NO LIMITS vertelt een verhaal over het overwinnen van grenzen, het vinden van liefde en de kracht van menselijke verbinding. Het speelse avontuur tussen fantasie en werkelijkheid zal je van de eerste tot de laatste seconde boeien.

Datum: Vrijdag 13 december 2024

Programma:
18:25 vertrek Bergen op Zoom
18:45 vertrek Roosendaal
19:30 aankomst Breda
20:00 Start show Holiday on Ice: NO LIMITS!
De voorstelling duurt ca. 2 uur en 15 minuten, inclusief een pauze van 20 minuten.
Na de voorstelling vertrekken we weer naar Bergen op Zoom en Roosendaal.
ca. 23:30 aankomst Roosendaal
ca. 00:00 aankomst Bergen op Zoom

Belangrijke informatie

- Mocht je met andere leden gaan, vul dit dan in bij de Opmerkingen. We proberen zo goed mogelijk rekening te houden met de verdeling van de kaarten en de plaatsing voor bijvoorbeeld de zitplaatsen.

- Het is alleen mogelijk om aan deze activiteit deel te nemen als je ook mee gaat met de bus (dus niet met eigen vervoer, u gaat hier mee akkoord op moment van inschrijven)

- Door deel te nemen aan deze activiteit stemt u er mee in dat evt. gemaakte foto’s en/of filmpjes voor PV doeleinden gebruikt kunnen gaan worden.

- De plaatsen zijn geen rolstoelplaatsen, helaas kunnen we deze activiteit niet aanbieden voor rolstoelgebruikers.

• 13-12-2024 (vol!)

PV lid met eventueel één introducé

10 april 2024 12:00 uur t/m 30 april 2024

Minimaal aantal deelnemers