Groots met een zachte G 2024

De laatste keer

Nog één keer samen Groots!

Inschrijving gesloten

Met een koffer vol bekroonde platen en een recordaantal stadionconcerten op zijn naam, is Guus Meeuwis een van de grootste artiesten van ons land.

Sinds de eerste editie in 2006 is Groots met een zachte G uitgegroeid tot Nederlands grootste jaarlijkse muziekspektakel van een soloartiest. Maar in 2024 zal de laatste editie van Groots met een zachte G plaatsvinden.

We hebben kaarten kunnen bemachtigen voor de editie van 2024.

Programma:

Rond 17:00/17:15: Vertrek per bus vanaf ziekenhuislocaties
18:45: Aankomst bij het Philips Stadion
19:45: Aanvang concert Groots met een zachte G
23:00: Einde concert
23:30: Vertrek richting ziekenhuislocaties

Informatie:

- We hebben per dag 100 staplaatsen en 50 zitplaatsen. De zitplaatsen zijn rang 1 tickets.

- Je kan bij de inschrijving onder het kopje "Optionele activiteiten" de voorkeur voor het soort plaats invullen (zit of staplaatsen). De kaarten zullen op basis van binnenkomst en voorkeur verdeeld worden, het is niet gegarandeerd dat je de kaarten van je voorkeur toegewezen krijgt.

- Mocht je met andere leden gaan, vul dit dan in bij de Opmerkingen. We proberen zo goed mogelijk rekening te houden met de verdeling van de kaarten en de plaatsing voor bijvoorbeeld de zitplaatsen.

- Het is alleen mogelijk om aan deze activiteit deel te nemen als je ook mee gaat met de bus (dus niet met eigen vervoer, u gaat hier mee akkoord op moment van inschrijven)

- Door deel te nemen aan deze activiteit stemt u er mee in dat evt. gemaakte foto’s en/of filmpjes voor PV doeleinden gebruikt kunnen gaan worden.

- De plaatsen zijn geen rolstoelplaatsen, helaas kunnen we deze activiteit niet aanbieden voor rolstoelgebruikers.

• 14-06-2024 (vol!)
  • 15-06-2024 (vol!)

PV lid met eventueel één introducé

3 juli 2023 12:00 uur t/m 15 juli 2023