Griekse kookworkshop

Door de grote belangstelling, en de vele positieve reacties van de leden na de kookworkshop in 2023  is besloten ook in 2024 weer een kookworkshop te organiseren bij Chez Pia in Oudenbosch.

Inschrijving gesloten.

Deze keer gaan we kennismaken met de  Griekse keuken .

We willen iedereen weer de gelegenheid geven om deel te nemen aan deze gezellige activiteit, en weten ook dat daar organisatorisch veel tijd in gaat zitten, omdat hier vaak groepen aan willen deelnemen.

Deze activiteit is alleen bedoeld voor betalende PV leden zonder introducé (controleer of iedereen PV lid is, bijvoorbeeld op de loonstrook. Indien iemand geen PV lid is, zal deze persoon niet kunnen deelnemen. Het betaalde inschrijfgeld van deze persoon wordt dan ook terugbetaald).

De kosten voor deze avond zijn €25,- inclusief de drankjes.

Inschrijven kan vanaf maandag 4 december t/m vrijdag 22 december.

Er kunnen minimaal 8, en maximaal 16 personen per avond deelnemen.

Mocht je als groep willen inschrijven voor een datum, vermeld dat dan bij opmerkingen, en schrijf daar ook alle namen bij. Mocht de groep niet groot genoeg zijn, dan kan het zijn dat er personen aan de groep toegevoegd gaan worden, die met een kleinere groep of alleen deelnemen.

Onderstaand de avonden die we bij Pia hebben vastgelegd.
Let op, het inschrijven loopt via de PV, neem niet apart contact op met Pia om voor een avond in te schrijven of andere avonden te bespreken. Indien dit wel wordt gedaan, dan zien wij dit niet als PV activiteit en kan ook niet deelgenomen worden voor de PV prijs.

Mochten alle data vol zitten, dan zijn er in overleg voor ons nog een beperkt aantal mogelijkheden .

Het avondje koken start om 18:00 uur en zal tot ongeveer 22:30 uur duren.
Adres: Groene Woud 37a, Oudenbosch

Door deel te nemen aan deze activiteit gaat u er mee akkoord dat evt. gemaakte foto's en/of filmpjes voor PV doeleinden gebruikt kunnen gaan worden.

Door deel te nemen aan deze activiteit gaat u akkoord met de spelregels zoals beschreven op https://www.bravispersoneelsvereniging.nl/de-personeelsvereniging/spelregels

• 26-02-2024 (vol!)
  • 27-02-2024 (vol!)
  • 08-03-2024 (vol!)