Formule 1: Spa-Francorchamps België

We gaan samen Max aanmoedigen!

Inschrijving opent 2 januari om 12:00 uur. Mocht je de pagina eerder hebben open staan en onderaan nog geen inschrijfformulier zien, ververs dan de pagina (of gebruik F5 op je toetsenbord).

U kunt alleen, met collega’s of samen met introducé gaan genieten van de Formule 1.

Het circuit van Spa-Francorchamps ligt in het hart van de Ardennen in België. De Grand Prix van België is dan ook een zeer geliefd evenement onder de Nederlandse Formule 1 fans, zeker door het prachtige circuit.

Met de staanplaatsen brons tickets heb je toegang tot een groot deel van het circuit waardoor je zelf een plek uit kunt kiezen. Je mag onder andere een klapstoel en eten en drinken meenemen, waardoor je optimaal kunt genieten van deze dag. Op meerdere plaatsen zijn grote videoschermen geplaatst, zodat je niks van de race hoeft te missen.

Programma:

04.30 uur Vertrek per touringcar vanuit Roosendaal of Bergen op Zoom

08.00 uur Geplande aankomst circuit Spa-Francorchamps

10.00 uur Aanvang evenementen

17.30 uur Einde evenementen

18.00 uur Vertrek terug richting opstapplaatsen

Opmerkingen

Deze activiteit is voor PV leden met eventueel 1 introducé. Er zijn 200 kaarten gereserveerd.

Door deel te nemen aan deze activiteit stemt u er mee in dat evt. gemaakte foto’s en/of filmpjes voor PV doeleinden gebruikt kunnen gaan worden.

Het is alleen mogelijk om aan deze activiteit deel te nemen als je ook mee gaat met de bus (dus niet met eigen vervoer, u gaat hier mee akkoord op moment van inschrijven)

• 30-07-2023 (wachtlijst)

PV lid met eventueel één introducé

2 januari 2023 00:00 uur t/m 15 januari 2023