Familiedag Phantasialand Duitsland 2023

Gezellig een dagje met het gezin weg

Inschrijving gesloten

Phantasialand in Brühl bij Keulen is een van de meest bezochte pretparken in Duitsland met bijna twee miljoen bezoekers per jaar. Meer dan 35 attracties in vijf thema’s en fascinerende shows wachten op je.

Vertrektijden Roosendaal / Bergen op Zoom en vertrektijd Phantasialand ( reistijd ongeveer 3 / 3,5 uur )

06.00 uur Bravis Roosendaal ( nabij bushalte bij SEH )

06.25 uur Bravis Bergen op Zoom ( zijkant P1 )

( aankomst Phantasialand omstreeks 09.30 uur, om 10.00 uur gaat park open, park sluit om 18.00 uur )

18.30 uur vertrek bij Phantasialand

21.30 uur / 22.00 uur aankomst Bergen op Zoom / Roosendaal

U geeft bij opstapplaats uw voorkeur op bij het invullen, echter om de bussen zo goed mogelijk in te delen en optimaal gebruik te kunnen maken van de zitplaatsen kan het zijn dat we u vragen om op de andere vestiging op te stappen

De bestaande zes thema’s die Phantasialand jarenlang tot een van de meest populaire themaparken hebben gemaakt, zijn: Berlijn, Mexico, China Town, Mystery, Fantasy en Deep in Afrika.

Een van de topattracties in Phantasialand is de Black Mamba, de Queen of the Snakes. Het is een van de duurste achtbanen in Duitsland en ook een van de snelste. In deze omgekeerde achtbaan zijn je benen vrij als de trein onder de rail zit. Je kunt pure adrenaline voelen! Andere unieke attracties zijn het Mystery Castle, waarmee je in het donker kunt vallen, de Looping Talocan, de Michael Jackson Colorado Adventure Roller Coaster en de Chiapas White Water Raft. Phantasialand werd in juni 2016 uitgebreid met twee achtbanen in het themagebied Klugheim: de snelle achtbaan TARON en de familieboomerang Raik. TARON is de snelste multi-launch achtbaan ter wereld. Voor de kleintjes worden er in het pretpark ruime kindercarrousels en shows aangeboden. Iets heel speciaals is de attractie Tartüff – het gekke hotel. In het Berlijnse hotel heerst een verkeerde wereld. In 27 kamers verdeeld over drie verdiepingen kunt u verrast en gefascineerd zijn. Spanning staat hierbij voorop. Oud of jong – iedereen voelt zich thuis in Phantasialand!

Het is alleen mogelijk om aan deze activiteit deel te nemen als je ook mee gaat met de bus (dus niet met eigen vervoer, u gaat hier mee akkoord op moment van inschrijven )

Omdat we naar Duitsland gaan, moet iedereen voorzien zijn van ID bewijs of paspoort. Houdt bij de inschrijving rekening hier mee, indien men niet aan deze voorwaarden voldoet, kunt u niet deelnemen aan deze activiteit en krijgt u uw inschrijfgeld niet terug.

* Door deel te nemen aan deze activiteit stemt u er mee in dat evt. gemaakte foto’s en/of filmpjes voor PV doeleinden gebruikt kunnen gaan worden

• 03-06-2023 (vol!)
  • 10-06-2023

- Leden van de personeelsvereniging. - Leden van de personeelsvereniging met hun gezin. dat wil zeggen met partner en/of thuis wonende kinderen . - Of een lid van de personeelsvereniging met één introducé .

10 maart 2023 12:00 uur t/m 15 april 2023

Prijs bus + entree

€ 37,50 per persoon

Belevenis voor jong en oud, een dag met veel atracties en bezoeken aan thema parken