Familiedag Movieworld Germany 2022

Moviepark Germany: Schijnwerpers aan, camera draait….

Beleef actie, plezier en spanning voor het hele gezin. In Moviepark vind iedereen de passende sensatie.

Moviepark Germany ligt net over de grens, in het Duitse plaatsje Bottrop-Kirchhellen. Het park heeft meer dan 40 attracties met verschillende thema’s volledig gebaseerd op film en tv. Zowel jonge kinderen als tieners beleven er een geweldige dag en maken kennis met hun filmhelden.

De attracties zijn niet alleen voor gewaagde actiehelden, maar ook voor dromerige figuranten die willen genieten van het studioterrein.

De attracties zijn in 3 verschillende categorieën: mild, gematigd en extreem. De dag kan gevuld worden met waterattracties, carrousels, achtbanen en shows.

Kortom: een dag om met het gezin te gaan genieten!

Vertrek Bergen op Zoom: 06:40 uur

Vertrek Roosendaal: 07:00 uur

Aankomst Moviepark om ongeveer 10:00 uur

Vertrek bij Moviepark: 18:00 uur   ( u dient dan in de bus aanwezig te zijn )

Aankomst in BoZ/Rsd. om ongeveer 21:00 uur - 21:30 uur

Het is alleen mogelijk om aan deze activiteit deel te nemen als je ook mee gaat met de bus (dus niet met eigen vervoer, u gaat hier mee akkoord op moment van inschrijven )

Afhankelijk van geldende Coronamaatregelen op moment van de activiteit kan het programma, of voorwaarde van deelname, gewijzigd worden .
Omdat we naar Duitsland gaan, gelden de voorwaarden die Duitsland stelt. Houdt met de inschrijving rekening hier mee, indien men niet aan deze, voor dan geldende voorwaarden voldoet, kunt u niet deelnemen aan deze activiteit en krijgt u uw inschrijfgeld niet terug.

Voor meer informatie, zie ook https://www.nederlandwereldwijd.nl/reisadvies/duitsland

* Door deel te nemen aan deze activiteit stemt u er mee in dat evt. gemaakte foto’s en/of filmpjes voor PV doeleinden gebruikt kunnen gaan worden

• 25-06-2022 Vertrek Bravis Bergen op Zoom 06:40 uur
  • 25-06-2022 Vertrek Bravis Roosendaal 07:00 uur
  • 02-07-2022 Vertrek Bravis Bergen op Zoom 06:40 uur
  • 02-07-2022 Vertrek Bravis Roosendaal 07:00 uur

- Leden van de personeelsvereniging. - Leden van de personeelsvereniging met hun gezin. dat wil zeggen met partner en/of thuis wonende kinderen . - Of een lid van de personeelsvereniging met één introducé .

1 mei 2022 t/m 1 juni 2022

Prijs bus + entree

p.p € 25,00

Een mooie belevenis voor jong en oud.

Zo'n dag als in de film biedt je alles wat je leuk vindt aan blockbusters: Actie, adrenaline,