Extra-tje voor alle PV leden

Cadeaubon met waarde € 25,00

Door het wegvallen van activiteiten dit jaar willen we toch onze PV leden iets extra aan bieden. we zijn uitgekomen op een activiteit met voor elk wat en niet gebonden aan de regels die wij als PV aan moeten houden i.v.m. de landelijke richtlijnen.

Inschrijving gesloten, u kunt geen bon meer aanvragen

Doordat wij u dit gratis aanbieden krijgt u van ons geen tweede mail met daarin de bevestiging dat we uw betaling hebben ontvangen, leest u daarom bij meer info het stukje wat bij BELANGRIJK te zien is.

Alle PV leden kunnen een keuze maken uit één van de vier cadeaubonnen die bij een groot aantal winkels of restaurants in de omgeving verzilverd kunnen worden.

Elk PV lid komt voor een cadeaubon in aanmerking door op het inschrijfformulier 1 keuze aan te klikken. Begin september zal de cadeaubon die door u is gekozen dan via de post naar u worden toegestuurd.

U krijgt deze bon aangeboden door de Personeelsvereniging, een kosteloze tegemoetkoming voor de afgelaste activiteiten. Bedankt voor uw begrip dat het ook voor ons moeilijke beslissingen waren.

Veel plezier met de besteding van deze bon, en hopelijk kunnen we volgend jaar weer naar ouderwets gezellige activiteiten toe leven.

Mocht u PV leden kennen die deze aanbieding niet hebben gelezen, wilt u deze dan hierop attenderen.

Let op, u mag maar 1 keuze aanvinken. Indien u er per ongeluk meer aangeklikt hebt dan maken wij voor u de keuze welke we doorvoeren.

Belangrijk:

Doordat wij u dit gratis aanbieden krijgt u van ons geen tweede mail met daarin de bevestiging dat we uw betaling hebben ontvangen en u definitief bent ingeschreven voor deze activiteit. U krijgt van ons alleen onderstaande aanmelding mail, deze is tevens de bevestiging omdat er daarna geen afschrijving hoeft plaats te vinden. Voor u is hierbij alleen van toepassing: Hartelijk dank voor uw belangstelling en inschrijving

Geachte collega,

Hartelijk dank voor uw belangstelling en inschrijving

Dit is een automatisch opgemaakte mail, U dient er rekening mee te houden dat, wanneer de betaling niet is voldaan, u ook niet bent ingeschreven voor deze activiteit.

Zodra we een bevestiging hebben gekregen dat de betaling gelukt is krijgt u van ons een betaalbevestiging met definitieve inschrijving.
Krijgt u van ons bericht dat de betaling niet is gelukt, dan annuleren wij deze inschrijving en dient u zich opnieuw in te schrijven.

Alleen voor PV leden

1 juli 2020 t/m 31 augustus 2020

Deze bon wordt u aangeboden door de personeelsvereniging. U kunt hier 1 van de vier uit kiezen als PV-lid

- Bioscoopbon