Familiedag Efteling 2024

Beleef betoverende momenten.

Ga dit jaar gezellig en voordelig mee met de PV naar de Efteling

Alles is mogelijk in onze wereld vol wonderen.

Het is alleen mogelijk om aan deze activiteit deel te nemen als je ook mee gaat met de bus (dus niet met eigen vervoer, u gaat hier mee akkoord op moment van inschrijven )

Inschrijving gesloten.

Gezinsdag Efteling

Vertrek Bergen op Zoom:         8:45 uur

Vertrek Roosendaal:                 9:00 uur

Zorgt u er voor dat u en eventueel gezelschap minimaal een kwartier voor vertrek aanwezig bent

Aankomst ca. 10.30 uur bij de Efteling. Dag ter vrije besteding.

Vertrek bij Efteling:                  20:30 uur

Zowel de 22e als de 29e houden we deze vertrektijd bij de Efteling aan

Hou er rekening mee dat het nog best een eindje lopen is naar de bus, zorgt u er voor dat u met eventueel gezelschap op tijd bij de bus bent zodat we echt om 20:30 uur kunnen vertrekken.

Of je nu op zoek bent naar spannende achtbanen, betoverende attracties of spectaculaire parkshows.

In de Efteling is voor iedereen wat te vinden. kom het beleven in Nederlands grootste attractiepark.

Een uniek park, midden in de natuur.

Zweven langs trollen en elfen, een boottocht door de verboden stad of een spectaculaire show bijwonen met raven en ruiters?

Over de kop, met 75 kilometer per uur de bocht door of toch liever 37,5 meter in een vrije val?

Voor mensen met lef is er genoeg te doen in de Efteling. In de Efteling vermaak je je van jong tot oud.

Kortom: gezellig een dagje weg met de Personeelsvreniging van Bravis!

Indien het max. aantal deelnemers eerder is bereikt dan sluitingstijd inschrijving dan zal als deze is bereikt eerder sluiten.

U geeft bij opstapplaats uw voorkeur op bij het invullen, echter om de bussen zo goed mogelijk in te delen en optimaal gebruik te kunnen maken van de zitplaatsen kan het zijn dat we u vragen om op de andere vestiging op te stappen

*Door deel te nemen aan deze activiteit stemt u er mee in dat evt. gemaakte foto’s en/of filmpjes voor PV doeleinden gebruikt kunnen gaan worden

• 22-06-2024 (vol!)
  • 29-06-2024 (vol!)

- Leden van de personeelsvereniging. - Leden van de personeelsvereniging met hun gezin. dat wil zeggen met partner en/of thuis wonende kinderen . - Of een lid van de personeelsvereniging met één introducé .

1 maart 2024 12:00 uur t/m 1 april 2024

Prijs bus + entree

p.p € 25,00

Kinderen t/m 3 jaar € 10,00 , deze krijgen geen kaartje, hiervoor worden alleen de buskosten berekend.

( Er kan controle plaats vinden bij de ingang of uw kind jonger dan 4 jaar is op de dag van deelname )

Een dag vol magie en sprookjes

Vertrek Bergen op Zoom:  08:45 uur                             Vertrek Roosendaal:  09:00 uur

Vertrek bij Efteling:  Sluitingstijd Park