Dikke Dames Schilderen 2021

Heb je altijd al willen leren schilderen als Theo Broeren met zijn bekende Dikke Dames schilderijen? Dan is deze workshop echt iets voor jou! Met deze workshop ga je je eigen ‘’Dikke Dames’’ schilderij maken. Laat je creativiteit de vrije loop en laat jouw schilderij schitteren in de woonkamer, slaapkamer of keuken!

Inschrijving gesloten!

De kunstenaars van het Grachten Atelier leggen centraal van alles uit over kleurtechnieken. Na deze uitleg gaan we in kleine groepjes aan de slag en kan je onder interactieve begeleiding aan de slag.
Tijdens de workshop ga je gezellige Dikke dames schilderen die aan het borrelen, smullen, koken, muziek maken of met andere bezigheden aan de gang zijn. Deze vrolijke dames creëren voor een gezellige sfeer en aankleding binnen ieders huis.

Via Zoom kan je deelnemen op de geplande momenten. Kan je onverwacht toch niet meedoen? Dan krijg je van ons een linkje om de opgenomen cursus later te volgen.
Naar iedereen wordt een pakket gestuurd met hierin een canvas (30 cm x 40 cm), een paar Dikke Dames voorbeelden, verf, penselen en instructies.
Het is mogelijk om een kleiner canvas te bestellen van 25 cm x 25 cm. Geef dan bij de optionele activiteiten dit aan.

LET OP! De keuze voor het canvas kan achteraf niet meer gewijzigd worden!

Op het adres dat je bij de inschrijving invult, wordt het pakket bezorgd. Zorg ervoor dat dit correct is!
Met deze inschrijving ga je akkoord dat de ingevulde adresgegevens gedeeld worden met het Grachten Atelier.

Informatie over het Grachten Atelier:

Het GrachtenAtelier is een hecht familiebedrijf gevestigd aan de gracht in de prachtige binnenstad van Utrecht. De drijvende kracht achter het bedrijf is de tweeling Jacqueline en Caroline Mulders.

Jacqueline en Caroline hebben een passie voor koken en kunst. De tweeling heeft besloten deze passies te bundelen en in 2006 de deuren van het GrachtenAtelier te openen.

Het GrachtenAtelier is begonnen in een kleine werfkelder aan de Oudegracht in Utrecht, maar al snel werd er nog een locatie aan de Oudegracht 207 geopend. Tevens is in mei 2011 de GrachtenGalerie geopend. In de galerie worden maandelijks wisselende exposities tentoongesteld. Caroline exposeert hier samen met andere jonge en gevestigde kunstenaars met als uitgangspunt moderne kunst.

Door de jaren heen is het GrachtenAtelier flink gegroeid. De tweeling wordt inmiddels ondersteund door een fantastisch team met toptalenten die in de ‘familie’ zijn opgenomen. Het GrachtenAtelier is een echt familie bedrijf en de uitdrukking ‘Doe alsof je thuis bent’ past dan ook helemaal in ons straatje.

• 28-01-2021 19:30 - 21:30
  • 29-01-2021 15:00 - 17:00

Alleen voor PV leden

1 januari 2021 t/m 14 januari 2021