Bowlen 2023

Biertje Balletje Bowlen met de Personeelsvereniging

Zin in een avondje sportief bezig zijn met collega’s vrienden of kennissen doe dan mee met Biertje Balletje Bowlen

Dat gaan we doen bij Bowling & resto-Loung Bergen op Zoom

20 en 27 januari

We spelen op ultramoderne wedstrijdbowlingbanen

White lanes met led-show

Wat moet je doen:

Formeer een groep van minimaal 4 en max 6 personen waarvan de helft minimaal lid moeten zijn van de personeelsvereniging. Geef deze groep een ludieke naam.

Indien u een deelnemer opgeeft waarvoor u aanvinkt dat deze geen PV lid is, dan dient u bij pers.nummer een 0 in te vullen.

De avondinvulling is van 19.00 uur tot 22.00 uur

Probeer een kwartier voor aanvang aanwezig te zijn

Inschrijven per groep van minimaal 4 en maximaal 6 personen

( u kunt op het formulier dus niet gebruik maken van de optie " deelname alleen " )

Er zijn leuke prijzen te winnen, individueel en als groep

Maximale indeling per avond is 24 groepen, zodra een maximaal bereikt is op een datum dan sluit inschrijving voor deze datum.

Na de inschrijvingstermijn wordt verdere informatie naar het mailadres van de inschrijver ( teamleider ) verstuurd, graag door hem/haar de overige teamleden informeren.

Het adres

De Zeeland, verdieping 2

Markiezaatweg 25, 4615 PA

• 20-01-2023 Bowling Bergen op Zoom (vol!)
  • 27-01-2023 Bowling Bergen op Zoom (vol!)

Formeer een groep van minimaal 4 en max 6 personen waarvan de helft minimaal lid moeten zijn van de personeelsvereniging. Maximaal 24 groepen per avond.

1 december 2022 t/m 30 december 2022

Leden € 12,50

Introducee € 17,50

Per groep 1 uur bowlen, verdeeld over 2 keer een half uur