Bierproeverij

De personeelsvereniging organiseert voor haar leden een gezellige bierproeverij

Inschrijving Gesloten

Meesterschenker Maurice Broeren en Jaap Mulders bedenker van de Blind Box verzorgen samen een interactieve bierproeverij bij café zalen Donkenhof.
We gaan de bieren in deze proeverij blind proeven, dat wil zeggen dat je tijdens het drinken niet weet wel bier het is, maar dat we dit vlak erna kenbaar maken.
Tijdens het proeven ga je met collega's én online game Blind Box ondervinden welk bier je nu écht het lekkerste vindt.
Maurice neemt je mee in de wereld van bier; vertelt over bier-spijs combinatie en komt met de mooist verhalen terwijl Jaap de scores bij houdt en de grootste bierkenner van Bravis kenbaar maakt.
Het belooft een gezellige, informatieve avond te worden met een klein beetje onderlinge strijd waarbij de titel Bravis Bierkenner 2021 te winnen is.

Je gaat 6 heerlijke bieren proeven tijdens deze proeverij en uiteraard worden daar ook hapjes bij geserveerd.
Aan het einde van de avond krijg je het proefglas mee.

Tijd: 20:00 - 22:00 uur (om 19:30 is de zaal open)
Waar: Café - Zalen Donkenhof
Roosendaalsestraat 61