Algemene Leden Vergadering 2020

Afgelast i.v.m landelijke ontwikkelingen

Algemene ledenvergadering (ALV) 2020

Vanwege de huidige situatie zal de ALV in het jaar 2020 een andere vorm krijgen. Hieronder zijn de stukken te lezen die in de ALV besproken zouden worden, samen met de agendapunten:

1.   Notulen vorige algemene ledenvergadering (9 april 2019)

2.   Activiteiten jaarverslag over 2019

3.   Financieel jaarverslag over 2019 en Kascommissie,

* Gezien de huidige situatie is er nog geen kascontrole uitgevoerd. Wanneer de situatie het toelaat zal dit alsnog gedaan worden. Inzage in de dechargeverklaring en financieel jaarverslag kunnen via pvbestuur@bravis.nl aangevraagd worden.

4.   Bestuursverkiezingen

Nieuwe / Aftredende en herkiesbare bestuursleden

* Annemarie Scheenaard / herkiesbaar

* José Brouwers / herkiesbaar

* Jan Buijsen / herkiesbaar

* Nienke vd Maagdenberg/ herkiesbaar

* Cees de Greef / niet herkiesbaar

* Marion van Buijten / nieuw lid voorgedragen door het bestuur

5.   Contributie Buitengewone leden / vrijwilligers ( afspraken 2019 )
      * De afspraken die in 2019 tijdens de ALV zijn gemaakt gaan vanaf 2021 in.

6.   Overzicht activiteiten PV Bravis in 2020

Vragen of reacties over de stukken of de bestuursverkiezing kunnen per mail naar pvbestuur@bravis.nl gestuurd worden t/m 24 april 2020.

Na deze datum en zonder tegenstemmen zullen de herkiesbare en nieuw voorgedragen leden tot het bestuur van de Personeelsvereniging treden en zal de ALV gesloten worden.