Een spectaculaire voorstelling over de Tweede Wereldoorlog

Studio 100 presenteert: 40-45, de Musical

Met oa Dorian Bindels, Soy Kroon, Babette van Veen ,Renee Fokker en Kees Boot

Vanaf september 2024 zal de Musical 40-45 te zien zijn van Studio 100 in Barneveld. Wellicht heb je de reclame op TV al gezien?

Het zal een spectaculaire voorstelling over de Tweede Wereldoorlog worden die zich afspeelt in Rotterdam.

Hiervoor wordt op dit moment een gloednieuw theater gebouwd in Barneveld .

Wil je ook naar deze Spectaculaire Musical , schrijf je dan in !!

Datums:
Zaterdag 12 oktober (100 kaarten)
Zaterdag 2 november (100 kaarten)

(Voorlopig) programma:

14:00 uur                    Vertrek Bergen op Zoom/ Roosendaal
+/- 16:15 uur                Aankomst Barneveld Musical 40-45
17:00 uur -  19:15 uur Musical
+/- 20:00 uur                    Vertrek vanuit  Barneveld
+/- 22:00 uur                    Verwachtte aankomst Bergen op Zoom / Roosendaal

Belangrijke informatie:

• Voor kinderen jonger dan 12 jaar is de voorstelling minder geschikt .
  • Elke toeschouwer neemt plaats op één van de acht rijdende tribunes en kan de voorstelling volgen door middel van een koptelefoon .
  • Er is geen pauze voorzien .
  • Neem zelf voldoende eten/ drinken mee in de bus. De voorstelling is om 17 uur. Gezien de reistijd  zal er geen/ weinig tijd zijn om daar (uitgebreid) wat te eten/ drinken.
  • In de bus is er eenmogelijkheid om koffie, thee en (fris)drank te kopen tegen contante betaling
  • Bewaakte garderobe aanwezig voor €1,50 per item. Grote tassen en paraplu's mogen de zaal niet in.
  • Mocht je met andere leden gaan , vul dit dan in bij Opmerkingen.
    We proberen zo goed mogelijk rekening te houden met de verdeling van de zitplaatsen .
  • Het zou kunnen voorkomen dat je wordt gevraagd om van instapplaats te veranderen. Dit om tegelijkertijd te kunnen vertrekken, en alle plaatsen zo goed mogelijk te kunnen benutten.
  • Het is alleen mogelijk om aan deze activiteit deel te nemen als je ook mee gaat met de bus ( dus niet met eigen vervoer) U gaat hiermee akkoord  op moment van inschrijven.
  • Door deel te nemen aan deze activiteit stemt u er mee in dat evt. gemaakte foto’s en/ of filmpjes voor PV doeleinden gebruikt kunnen worden.

• 12-10-2024 (wachtlijst)
  • 02-11-2024 (wachtlijst)

PV lid met eventueel één introducé

2 april 2024 12:00 uur t/m 30 april 2024