Cees de Greef

• Bestuurslid sinds 1-1-2015
  • Vorige functie: bestuurslid PV Franciscus
  • E-mail: pvbestuur@bravis.nl (t.a.v. Cees de Greef)

Cees woont in Roosendaal, 60 jaar op het moment dat de nieuwe vereniging is opgericht, gehuwd en vader van 2 dochters.
Hij is in dienst gekomen van het Franciscus Ziekenhuis in 1978 als hoofd salaris-en personeelsadministratie en al vanaf de eerste dag dat hij toe trad tot het bestuur tot penningmeester gebombardeerd door zijn voorganger. Hoorde bij de functie werd hem verteld. Dat heeft hij met veel plezier een aantal jaar gedaan. Omdat hij het steeds drukker kreeg en ook een gezin was hij toen een aantal jaren gestopt als bestuurslid.      In 2013 is Cees opnieuw toegetreden tot het bestuur en vond hij het leuk om sportieve activiteiten te gaan organiseren. In zijn vrije tijd is hij dan ook veel op de fiets te vinden of in 1 van de mooie steden bij onze zuiderburen.

Cees hoopt nog een aantal leuke jaren als bestuurslid zijn bijdrage te kunnen leveren bij het laten bloeien en groeien van de nieuwe personeelsvereniging Bravis Ziekenhuis.