Annemarie Scheenaard

• Vorige functie: bestuurslid PV Franciscus sinds 2004
  • E-mail: pvbestuur@bravis.nl (t.a.v. Annemarie)

Annemarie was bij de start van de " nieuwe " personeelsvereniging 60 jaren jong; is al 37 jaar getrouwd met Kees en samen hebben ze een drieling van 32 jaar. Twee dochters en een zoon, inmiddels ook de gelukkige grootouders van een kleinzoon en kleindochter. het derde kleinkind diende zich half december 2014 aan.

Annemarie woont momenteel in Moerdijk wat een hele verandering was als geboren en getogen Hagenees om daar neer te strijken. Ze houd erg van reizen en heeft al veel mooie plekken op de wereld gezien, verder is Annematie lid van een wijn club en leest ze graag een mooi boek. Tuinieren is ook een hobby die ze erg leuk vind.

In 1972 is Annemarie de verpleging in gegaan. In het toenmalige Antoniushove te Leidschendam, hier heeft ze haar opleiding gevolgd en is na enkele omzwervingen terecht gekomen in het Franciscus Ziekenhuis. Sinds december 1979 met onderbreking van anderhalf jaar werkzaam op de afdeling verloskunde en gynaecologie. En in 2004 tevens de O&G opleiding gevolgd.

In 2004 is Annematie bestuurslid van de personeelvereniging geworden.Tot op heden doet ze dat met veel plezier. En hoopt op een fijne samenwerking met de overige bestuursleden van beide oude verenigingen. Hier heeft ze alle vertrouwen in, want de eerste gezamenlijke vergadering was zeer positief met de " nieuwe " PV Bravis. Annemarie hoopt de komende jaren een goede bijdrage te kunnen blijven leveren en met veel plezier leuke evenementen voor alle leden te organiseren.