Anjo Mulders

• Huidige functie: voorzitter
  • Vorige functie: bestuurslid PV Franciscus
  • E-mail:  pvbestuur@bravis.nl (t.a.v. Anjo)

Anjo is wonende te Heerle. Op de fusiedatum was ze 57 jaar oud. Gehuwd, 2 kinderen en 3 kleinkinderen waar ze ontzettend van geniet.

Sinds 1 maart 1998 werkzaam in het Franciscus ziekenhuis. Waar ze ook haar opleiding heeft genoten en nadien is gaan werken op de kraamafdeling. In 1982, toen ze in verwachting was van haar dochter is ze tijdelijk gestopt met werken. In die periode heeft ze het verenigingsleven leren kennen en veel werk verricht in haar dorp bij Handbal vereniging Heerle. Na 15 jaar thuis gezeten te hebben begon het toch weer te kriebelen om aan de slag te gaan in de zorg. Via een herintreders cursus kwam Anjo via het uitzendbureau weer in het Franciscus te werken; het voelde als thuis komen. Heeft toen de oncologieopleiding en een management opleiding gedaan. Ze is toen 7 jaar leidinggevende geweest op de oncologieafdeling, met veel plezier. Toen de vacature voorbij kwam van verpleegkundig consulent oncologie heeft ze hierop gereageerd en sindsdien werkt Anjo als verpleegkundig consulent oncologie.

Hoe Anjo komt aan de link met de personeelsvereniging? Na haar herintreders cursus kwam Anjo op interne geneeskunde te werken, op die afdeling werden nooit activiteiten gedaan met het personeel onderling; dat vond ze een gemis. Anjo heeft toen samen met 2 collega’s de feestcommissie opgericht en veel leuke activiteiten georganiseerd. Twee bestuursleden van de personeelsvereniging van het toenmalige Franciscus ziekenhuis waar Anjo vroeger mee op de kraamafdeling had gewerkt vroegen;  " Heb jij zin om het PV bestuur te komen versterken? " Na een korte bedenktijd is Anjo toen bestuurlid geworden van de personeelsvereniging in het toenmalige Franciscus ziekenhuis en van lieverlee steeds meer activiteiten gaan organiseren. Enkele voorbeelden zijn het zweefvliegen en de zeer gewaardeerde oud medewerkers dag, etc. En dan nu het voorzitterschap. Anjo heeft heel veel zin om tezamen met de overige bestuursleden activiteiten te organiseren voor alle leden van de personeelsvereniging.