Tina Turner Musical

Beleef het levensverhaal van de "Queen of Rock 'n Roll"

Inschrijving gesloten

Vertrektijd Bravis BoZ : 17.00 uur        Vertrektijd Bravis RSD : 17.30 uur

Verwachte aankomsttijd Beatrix theater Utrecht : 19.00 uur.

Verwachte vertrektijd Beatrix theater Utrecht : 23.30 uur.

De Tina Turner Musical is de eerste musical over haar leven, geproduceerd in samenwerking met Tina Turner zelf. Hoe een meisje uit Nutbush, Tennessee, uitgroeide tot de onbetwiste ‘Queen of Rock-‘n-Roll’ – dit is de musical van een doorzetter die zich niet aan de regels hield, maar ze zelf maakte. De vrouw die alle vooroordelen over leeftijd, kleur en geslacht heeft getart.

In TINA- De Tina Turner musical hoor je natuurlijk ook al haar grote hits, zoals ‘Nutbush City Limits’, ‘Private Dancer’, ‘What’s love got to do with it’ en ‘The Best’. Indien de nummers dienend zijn aan het verhaal worden ze in een Nederlandse vertaling gezongen. De nummers die als optreden gebracht worden, worden in het Engels gezongen.

Voorstelling start om 20.00 uur. Beatrix theater Utrecht

PV Bravis biedt haar leden + eventueel 1 introducée ouder dan 12 jaar de mogelijkheid te genieten van deze musical op donderdag 21 oktober as. in het Beatrix Theater te Utrecht.

* Er bestaat een kleine mogelijkheid dat we, om een volle bus te krijgen, u verzoeken om van de door u opgegeven opstapplaats te wisselen

* Door deel te nemen aan deze activiteit stemt u er mee in dat evt. gemaakte foto’s en/of filmpjes voor PV doeleinden gebruikt kunnen gaan worden

• 21-10-2021 Vertrek 06.25 uur Bergen op Zoom (wachtlijst)
  • 21-10-2021 Vertrek 06.00 uur Roosendaal (wachtlijst)

Leden + eventueel 1 introducée ouder dan 12 jaar

15 juli 2021 t/m 15 augustus 2021

Maximaal aantal deelnemers

Prijs bedraagt € 32 voor PV-leden en € 48 voor introducée.

Deze prijzen zijn inclusief vervoer heen en terug per luxe touringcar en 1e rangs ticket voor de voorstelling.

De PV heeft 200 kaarten kunnen reserveren, wanneer deze vergeven zijn kunt u zich nog voor de reservelijst opgeven