Sinterklaas 2022

In Spanje blijven we de regels in Nederland op de voet volgen, en zoals we nu begrijpen is het wellicht dit jaar mogelijk om weer naar Nederland te komen en  jullie, tezamen met onze toneelpieten, een mooie sinterklaasmiddag aan te gaan bieden, waarbij we natuurlijk niet vergeten om voor de kinderen van de PV-leden ook de nodige cadeautjes mee te brengen vanuit Spanje.

Met vriendelijke groet:

Op zatermiddag 19 november verwelkomt Sinterklaas en zijn pieten graag de kinderen in Zalencentrum De Geerhoek in Wouw voor een middagvullend programma. Dit jaar starten we met een geheel nieuwe formule om het sinterklaasfeest onder de kinderen te brengen, alle kinderen van 0 t/m 8 jaar worden voor deze middag uitgenodigd. Hierbij mogen ook de ouder(s) aanwezig blijven tijdens het sinterklaasfeest.

Verdere informatie aangaande deze middag volgt zo spoedig mogelijk.

• 19-11-2022 zalencentrum de Geerhoek (Kloosterstraat 19b - Wouw)

Kinderen van PV leden in de leeftijd van 0 t/m 8 jaar. Kinderen mogen op 5 december 2021 niet ouder zijn dan 8 jaar

1 oktober 2022 t/m 2 november 2022

Maximaal aantal deelnemers