Sinterklaas 2022

In Spanje blijven we de regels in Nederland op de voet volgen, en zoals we nu begrijpen is het wellicht dit jaar mogelijk om weer naar Nederland te komen en  jullie, tezamen met onze toneelpieten, een mooie sinterklaasmiddag aan te gaan bieden, waarbij we natuurlijk niet vergeten om voor de kinderen van de PV-leden ook de nodige cadeautjes mee te brengen vanuit Spanje.

Met vriendelijke groet:

Op zatermiddag 19 november verwelkomt Sinterklaas en zijn pieten graag de kinderen in Zalencentrum De Geerhoek in Wouw voor een middagvullend programma. Dit jaar starten we met een geheel nieuwe formule om het sinterklaasfeest onder de kinderen te brengen, alle kinderen van 0 t/m 8 jaar worden voor deze middag uitgenodigd. Hierbij mogen ook de ouder(s) aanwezig blijven tijdens het sinterklaasfeest.

We verdelen dit mooie feest in 2 gedeelte.

1: een middag met toneeluitvoering voor de kinderen van 3 t/m 8 jaar

Dit is zoals we voorgaande jaren altijd hebben uitgevoerd, dit jaar mogen, doordat we het in een grote zaal kunnen vieren, ook de ouder(s)  hierbij aanwezig blijven. Er zijn ( beperkt ) stoelen aanwezig in de zaal voor de ouders waarvan de kinderen wellicht voor het eerst komen, of voor de kinderen die het allemaal nog een beetje te spannend vinden om alleen in de zaal te zijn, Voor de overige ouders is er een mogelijkheid om op uw kind(eren) te wachten in het café/societeit  gedeelte. Hier kunt u eventueel met andere collega's lekker even bijkletsen tot uw kind(eren) in de zaal klaar is/zijn. We zullen proberen voor deze ouders een life stream op te zetten op het scherm in die ruimte zodat men ook daar rustig mee kan genieten van het feest met de kinderen in de zaal. Het middaggedeelte voor de kinderen duurt ongeveer handerhalf uur, incl. een pauze voor de kinderen

Om 13.30 uur gaan de deuren bij de ingang open en kunt u uw kinderen naar de Sinterklaasmiddag brengen. De voorstelling begint om 14.00 uur.

Sinterklaas zal ook zijn zaalpieten weer mee nemen, en natuurlijk hebben ze ook weer de nodige liedjes en dansjes flnk geoefend in Spanje. Zij maken er samen met de kinderen een leuke en gezellige middag van…. en natuurlijk met een mooi cadeautje als afsluiting van deze middag !

Dit jaar wordt het weer een mooie middag voor de kinderen, we gaan " ouderwets gezellig "  deze middag beleven en natuurlijk is er ook weer een spannende verhalenlijn met de vaste Pieten, Wat zal er nu allemaal weer gebeurd zijn tussentijds, en heeft Grapjespiet ook weer wat in gedachte ?

Omstreeks 15.30 uur sluiten we de middag voor deze groep af met het uitdelen van de cadeautjes en gaat u hopelijk, tezamen met uw kind(eren), weer voldaan huiswaarts

2: cadeautje ophalen bij Sinterklaas en de pakjes Pieten voor de kinderen van 0 t/m 2 jaar en voor de kinderen die niet aanwezig konden zijn bij het middag programma.

Alle kinderen van 0 t/m 2 jaar en de oudere kinderen die bij de toneelmiddag niet in de gelegenheid waren om te komen zijn van harte welkom om vanaf 16:00 uur tot 18:00 uur Sinterklaas en de pakjespieten te komen bezoeken.

Sinterklaas en zijn Pieten zullen de kinderen dan verwelkomen in de pakjeskamer waar u dan, tezamen met uw kind(eren) hun cadeautje(s) op kan komen halen. Onze pieten pakken graag tezamen met uw kind(eren), indien ze dit leuk vinden, hun cadeautje uit.

Algemene informatie

Vanaf 1 t/m 31 oktober kunt u door op " inschrijven " te klikken uw kind(eren) opgeven voor dit Sinterklaasfeest.

Hier dient aangegeven te worden welk cadeautje met bijbehorend nummer uw zoon of dochter wenst. Deze zullen vanaf 1 oktober in vitrines bij beide ziekenhuizen kenbaar worden gemaakt.

Klik hier voor het overzicht van de cadeautjes

Tevens staan ze vermeld in het Grote Sinterklaasboek  hiernaast. Als u vanaf 1 oktober op dit boek klikt wordt u doorgelinkt naar het speelgoed aanbod van Sinterklaas waar u, eventueel met uw kind(eren) de cadeautjes kunt bekijken die dit jaar worden aangeboden

Dit is een activiteit welke we voor de kinderen organiseren, u gaat er dan ook mee akkoord dat wanneer u uw kind(eren) inschrijft dat deze ook deze dag aanwezig zijn bij het ophalen van hun cadeautje, of aanwezig zijn bij de Sinterklaasviering. Om organisatorische redenen is het alleen die dag ( 19 november ) maar mogelijk om het cadeautje op te halen

Inschrijvingen en wijzigingen van reeds gedane inschrijvingen kunnen wij na sluitingsdatum om organisatorische redenen niet meer accepteren. Graag hiervoor uw begrip!

Na de sluitingsdatum van de inschrijving zult u verdere informatie krijgen aangaande het Sinterklaasgebeuren waarvoor u uw kind(eren) hebt opgegeven.

Voor vragen of contact voor beide vestigingen:   pvbestuur@bravis.nl     en vermeld bij onderwerp " Vraag Sinterklaasfeest ".

Indien we met strooigoed of drinken voor uw kind(eren) rekening moeten houden met speciaal dieet of allergieën, vermeld u dit dan a.u.b. bij opmerkingen op het inschrijfformulier.

* Op dit moment ziet het er uit dat we dit maal het Sinterklaasfeest "ouderwets" kunnen gaan vieren, echter moeten we dit wel doen met in acht neming van de dan geldende regels vanuit de overheid. dit moet u zich wel realiseren op moment van inschrijven

* Nog steeds kamt men op dit moment bij de speelgoedleverancier met een krapte in de vooraad, we proberen hierbij zo goed mogelijk in te kopen, maar dan nog kan de situatie zich voordoen dat een gekozen cadeautje niet meer leverbaar is. Wij zullen u daar dan van op de hoogte stellen en een cadeautje van dezelfde strekking leveren.

* Door deel te nemen aan deze activiteit stemt u er mee in dat evt. gemaakte foto’s en/of filmpjes voor PV doeleinden gebruikt kunnen gaan worden

• 19-11-2022 zalencentrum de Geerhoek (Kloosterstraat 19b - Wouw)

Kinderen van PV leden in de leeftijd van 0 t/m 8 jaar. Kinderen mogen op 5 december 2022 niet ouder zijn dan 8 jaar

1 oktober 2022 t/m 1 november 2022