Kookworkshop 2021

Valentijnsmenu

Nog een paar weken en het is weer 14 februari, Valentijnsdag! De ultieme dag om iets speciaals te doen voor en met de mensen van wie wij houden. Lekker samen eten bijvoorbeeld.

Omdat op dit moment nog niet zeker is of de restaurants weer open zijn op 14 februari 2021 biedt PV Bravis haar leden de mogelijkheid zelf een heerlijk Valentijnsmenu te koken met online begeleiding en receptkaartjes.

Het betreft een 4-gangen menu voor 4 personen, via Youtube filmpjes begeleid door Franca Verhoeven. We kennen Franca van haar werkzaamheden in Bravis maar ook van de chocoladeworkshops die PV Bravis eerder in samenwerking met Franca als activiteit aangeboden heeft.

De benodigdheden voor alle 4 de menu gangen worden aangeboden in een pakket. Aan dit pakket zijn receptkaartjes toegevoegd waarop te lezen is hoe de verschillende gerechten bereid moeten worden. In de kookvideo’s via YouTube wordt het menu door Franca bereid en kunt u de verschillende tips en technieken leren. Het complete menu hoeft niet op 1 avond bereid te worden, dit kunt u ook spreiden. Het boodschappenpakket is voor 4 personen, bent u met minder personen dan kunt u het complete menu bereiden, want de restjes zijn de andere dag ook nog heerlijk.

De pakketten kunnen op 12 of 13 februari 2021 worden opgehaald bij

Chocolat Franca
Grensstraat 4
4709 RE te Nispen

Dit geeft u aan bij de deelnamedatum.

Voorgerecht

Valentijns groentetaartje

Soep

Zoete aardappelsoep met hartjescroutons, feta en granaatappelpitjes

Hoofdgerecht

Stoofpotje van kip onder bladerdeegdakje met hartjes

Nagerecht

Witte chocolade panna cotta met rode of zwarte bessen en een chocolade hart

Indien gewenst kan ook een vegetarische box worden samengesteld. Geef dit aan bij de inschrijving!

• 12-02-2021
  • 13-02-2021

PV leden

7 januari 2021 t/m 24 januari 2021

€25,-

- Alle ingrediënten voor het 4-gangen hartjes menu voor 4 personen.

Indien gewenst kan ook een vegetarische box worden samengesteld. Geef dit aan bij inschrijving!

- Online begeleiding via YouTube

- Receptkaartjes