Keuze gezinsdag 2020  Phantasialand Bruhl

Keuze gezinsdag 2020 Phantasialand Bruhl

Afgelast i.v.m landelijke ontwikkelingen

Heeft u ingeschreven voor deze activiteit, dan wordt u via de mail (die u heeft opgegeven bij de inschrijving) op de hoogte gebracht van de verdere afhandeling

Phantasialand bestaat uit 6 spannende thema’s, namelijk Deep in Africa, Mexico, Mystery, Fantasy, China Town en Berlin. In elke themagebied in Phantasialand staan bijzondere, leuke en spannende attracties. Afrika in een supersnelle rit? Stap dan in de Black Mamba in Deep in Africa! Met je benen los en met een snelheid van 80 km. p/u suis je wel vier keer over de kop! Midden in de kleurrijke wereld van Mexico zie je een grote ruïne van een Aztekentempel. Ga mee op een wilde rit die alle zintuigen prikkelt.. trotseer vuur, water, aarde en lucht!
Stap in voor de Colorado Adventure. De mijntrein raast door canyons en tussen rotsblokken door en dondert door het berglandschap vol spleten. Of stap in een Wildwash Creek boomstam en vaar rustig door de bergbeek. Maar plotseling blijkt het beekje een onstuimige wildwaterbaan te zijn! De stroming sleurt je mee naar beneden. Kijk uit dat je niet nat wordt!
Een hoge toren, een duistere poort.. stap binnen bij Mystery Castle! Na een aantal donkere gangen, waar ook trollen wonen, hier wacht je een spannende vrije val van 65m! Ontkom jij aan de vloek van Von Windhoven? Met de hele familie in een bootje en vaar over wilde wateren! Je komt rakelings langs de muren van het kasteel terwijl je in een draaikolk naar beneden suist. In China staat ook een bijzonder huis..  Feng Ju Palace! Treed binnen en ervaar magische krachten als het huis ineens tot leven komt.. boven is niet meer boven en onder is niet meer onder.

Er kan alleen worden opgegeven als men ook gebruik maakt van het vervoer met de bus, voor deze activiteit is het niet mogelijk om met eigen vervoer te gaan !

Deze gezinsdag gaat door bij minimaal 60 personen.

*Door deel te nemen aan deze activiteit stemt u er mee in dat evt. gemaakte foto’s en/of filmpjes voor PV doeleinden gebruikt kunnen gaan worden

• 09-05-2020 Phantasialand Bruhl vertrek B.o.Z. 08:15 uur
  • 09-05-2020 Phantasialand Bruhl vertrek Rsd. 08:15 uur
  • 16-05-2020 Phantasialand Bruhl vertrek B.o.Z. 08:15 uur
  • 16-05-2020 Phantasialand Bruhl vertrek Rsd. 08:15 uur

- Leden van de personeelsvereniging. - Leden van de personeelsvereniging met hun gezin. dat wil zeggen met partner en/of thuis wonende kinderen . - Of een lid van de personeelsvereniging met één introducé .

1 maart 2020 t/m 10 maart 2020

Minimaal aantal deelnemers

€ 30,00 per persoon

Toegang tot het park en busvervoer