Keuze gezinsdag 2020  Disneyland Parijs

Keuze gezinsdag 2020 Disneyland Parijs

Afgelast i.v.m landelijke ontwikkelingen

Heeft u ingeschreven voor deze activiteit, dan wordt u via de mail (die u heeft opgegeven bij de inschrijving) op de hoogte gebracht van de verdere afhandeling

Sprookjes spelen de hoofdrol in vijf ongelooflijke landen gevuld met klassieke attracties, shows en parades. Sta schouder aan schouder met zwaard zwaaiende piraten, reis door de tijd en de ruimte en kijk met verwondering naar het onvergetelijke vuurwerk en de lichtshows boven Sleeping Beauty Castle.

Magische landen vol fantasie, avontuur, pret en spanning, te beginnen bij het Kasteel van Doornroosje. Geniet van onvergetelijke ontmoetingen met Disney Figuren, spannende attracties en talloze magische momenten! Het Disneylandpark is het hele jaar open en de extra lange openingstijden bieden urenlang magisch entertainment voor het hele gezin.

Er kan alleen worden opgegeven als men ook gebruik maakt van het vervoer met de bus, voor deze activiteit is het niet mogelijk om met eigen vervoer te gaan !

Deze gezinsdag gaat door bij minimaal 60 personen.

*Door deel te nemen aan deze activiteit stemt u er mee in dat evt. gemaakte foto’s en/of filmpjes voor PV doeleinden gebruikt kunnen gaan worden

• 09-05-2020 Disneyland Parijs vertrek B.o.Z. 04:45 uur
  • 09-05-2020 Disneyland Parijs vertrek Rsd. 05:00 uur
  • 16-05-2020 Disneyland Parijs vertrek B.o.Z. 04:45 uur
  • 16-05-2020 Disneyland Parijs vertrek Rsd. 05:00 uur

- Leden van de personeelsvereniging. - Leden van de personeelsvereniging met hun gezin. dat wil zeggen met partner en/of thuis wonende kinderen . - Of een lid van de personeelsvereniging met één introducé .

1 maart 2020 t/m 10 maart 2020

Minimaal aantal deelnemers

€ 45,00 per persoon

Toegang tot het park en busvervoer