Dagtocht Disneyland

Een dag vol wonderen in Disneyland

Sprookjes spelen de hoofdrol in vijf ongelooflijke landen gevuld met klassieke attracties, shows en parades. Sta schouder aan schouder met zwaard zwaaiende piraten, reis door de tijd en de ruimte en kijk met verwondering naar het onvergetelijke vuurwerk en de lichtshows boven Sleeping Beauty Castle.

Magische landen vol fantasie, avontuur, pret en spanning, te beginnen bij het Kasteel van Doornroosje. Geniet van onvergetelijke ontmoetingen met Disney Figuren, spannende attracties en talloze magische momenten! Het Disneylandpark is het hele jaar open en de extra lange openingstijden bieden urenlang magisch entertainment voor het hele gezin.

Programma:

04:45 Vertrek uit Bergen op Zoom
05:00 Vertrek uit Roosendaal
10:30 Aankomst Disneyland
20:30 Vertrek vanuit Disneyland terug
01:30 Verwachte aankomst Bergen op Zoom
01:45 Verwachte aankomst Roosendaal

Kinderen van 0 t/m 2 jaar reizen gratis mee op schoot van de ouder(s).

Reis- en annuleringsverzekering is niet inbegrepen.

Afhankelijk van geldende Coronamaatregelen op moment van de activiteit kan het programma gewijzigd worden of voorwaarde van deelname

Er kan alleen worden opgegeven als men ook gebruik maakt van het vervoer met de bus, voor deze activiteit is het niet mogelijk om met eigen vervoer te gaan !

Deze gezinsdag gaat door bij minimaal 60 personen.

*Door deel te nemen aan deze activiteit stemt u er mee in dat evt. gemaakte foto’s en/of filmpjes voor PV doeleinden gebruikt kunnen gaan worden

• 11-06-2022 Disneyland Parijs vertrek B.o.Z. 04:45 uur
  • 11-06-2022 Disneyland Parijs vertrek Rsd. 05:00 uur
  • 25-06-2022 Disneyland Parijs vertrek B.o.Z. 04:45 uur
  • 25-06-2022 Disneyland Parijs vertrek Rsd. 05:00 uur

- Leden van de personeelsvereniging. - Leden van de personeelsvereniging met hun gezin. dat wil zeggen met partner en/of thuis wonende kinderen . - Of een lid van de personeelsvereniging met één introducé .

1 april 2022 t/m 15 april 2022

Minimaal aantal deelnemers

€55 per persoon

Kinderen 0 t/m 2 jaar gaan gratis mee