Masterclass Bonbon's maken 2021

“Chocolate in a box” masterclass bonbons maken

Maximaal aantal deelnemers behaald, geen inschrijving meer mogelijk

Helaas kunnen we nog steeds geen activiteiten organiseren waaraan meerdere leden op hetzelfde moment in levende lijve kunnen deelnemen. Gelukkig hebben we nog wel wat mogelijkheden om leuke activiteiten te organiseren die thuis uitgevoerd kunnen worden.

Deze masterclass bonbons maken, georganiseerd in samenwerking met Chocolat Franca bijvoorbeeld. In deze masterclass gaat u met behulp van YouTube video’s 3 verschillende bonbons/chocolaatjes maken. U krijgt uitleg over chocolade en het tempereer proces daarvan. Daarna gaat u aan de slag om vormbonbons te maken met behulp van een mal, spuitbonbons met behulp van een spuitzak en daarnaast flikken die u decoreert met noten, rozijnen en/of suikerdecoratie. U maakt in totaal ongeveer 50 bonbons/flikken. Ook leuk om samen met uw kinderen te doen!

Als u zich inschrijft voor deze “chocolate in a box” masterclass kunt u op 22 of 23 april a.s. een gebaksdoos ophalen bij Chocolat Franca die alle benodigdheden voor het maken van de bonbons bevat:

500 gram “Callebaut” melkchocolade
Mal voor het maken van 12 vormbonbons
3 vellen bakpapier
3 spuitzakken
100 gram studentenhaver
Suikerdecoratie
60 gram karamelpasta voor de vulling van de vormbonbons
50 gram hazelnootpasta voor de vulling van de spuitbonbons

U ontvangt de doos met alle benodigdheden en online video instructies via YouTube. U kunt ook een extra optie toevoegen voor een net iets uitgebreider pakket, de box bevat dan nog als extra 50 gram Ruby chocolade van “Callebaut” en een instructiefolder met foto’s en wetenswaardigheden over chocolade. Voor deze extra toevoeging betaald u € 1,50 extra

In verband met het aantal beschikbare mallen is het maximale aantal inschrijvingen voor de  masterclass gesteld op 70.

De complete gebaksdozen kunnen op 22 of 23 april 2021 tussen 15:00 uur en 18:00 uur worden opgehaald bij Chocolat Franca, Grensstraat 4, 4709 RE te Nispen. Telefoonnummer: 06-42174069.

Inschrijven mogelijk van 1 tot en met 14 april 2021.

• 22-04-2021 Chocolat Franca ophalen (vol!)
  • 23-04-2021 Chocolat Franca ophalen (vol!)

Alleen inschrijven voor PV-leden

1 april 2021 t/m 14 april 2021

Maximaal aantal deelnemers

€ 16,00 voor enkel Masterclass bonbons

€ 17,50 voor Masterclass bonbons + toevoeging ( € 16,00 + € 1,50 )

Een masterclass bonbons maken, georganiseerd in samenwerking met Chocolat Franca. U gaat met behulp van YouTube video’s 3 verschillende bonbons/chocolaatjes maken. U maakt in totaal ongeveer 50 bonbons/flikken.

Ook leuk om samen met uw kinderen te doen!