Beekse Bergen safari met Barbecue

Lekker genieten van een barbecue na op onderzoek te zijn geweest tijdens de safari

Inschrijving gesloten

Ontdek de prachtige natuur van Safaripark Beekse Bergen in Brabant. Samen met het gezin en/of één introducé en vele collega's er écht even tussenuit. Ga op safari door de natuur en kom oog in oog te staan met wilde dieren. Een leerzame en unieke reis door de wereld van Beekse Bergen.

De Beekse Bergen biedt genoeg manieren om alle dieren te bewonderen. Zo kan je met een bus, boot of te voet het park verkennen of neem een kijkje tijdens de voedertijd of bij een van de shows.

Op eigen vervoer naar de Beekse Bergen (per inschrijving wordt één uitrijkaart uitgereikt)
Aankomst Beekse Bergen:  vanaf 10:00 uur
Barbecue in het Safaripark: 17:00 - 19:00
Vertrek Beekse Bergen: 19:00

Onder de deelnemers worden leuke prijzen verloot!

Geef eventuele dieëten of allergieën waar met de barbecue rekening mee moet worden gehouden op in het opmerkingen veld.

Afhankelijk van geldende Coronamaatregelen op moment van de activiteit kan het programma gewijzigd worden of voorwaarde van deelname (zoals bijvoorbeeld verplichting tonen QR-code).

• 23-09-2021
  • 24-09-2021
  • 26-09-2021

- Leden van de personeelsvereniging. - Leden van de personeelsvereniging met hun gezin (dat wil zeggen met partner en/of thuis wonende kinderen) - Of een lid van de personeelsvereniging met één introducé .

8 juli 2021 t/m 5 augustus 2021

€25,- per persoon

- Uitrijkaart (één per inschrijving)

- Dagentree